Bestiller dere fra ebay? :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
S

Sjefshoppa

Guest
Nettopp mottatt ganske mye av det jeg bestilte på ebay av kjeder og øredobber. Kjempe fornøyd :-D

Har bestilt derfra mange ganger.. alltid fornøyd:-)

Fast ebayer:) sjekker alltid med ebay først ;)

Har bestilt noen ting på ebay ja, mest hårspenner og slikt til jentungen :-)

Ja, bestilte to bellyband i går. 58 kroner for et i sort og et i hvitt istedenfor 250 kr per stykk som de koster i Norge. Da kan jeg forhåpentligvis bruke vanlige bukser en god stund til selv når magen begynner å bli mer fremtreden :)

Ja, bestilte to bellyband i går. 58 kroner for et i sort og et i hvitt istedenfor 250 kr per stykk som de koster i Norge. Da kan jeg forhåpentligvis bruke vanlige bukser en god stund til selv når magen begynner å bli mer fremtreden :)
Hva er bellyband for noe da? :p

Jeg ELSKER ebay! Kjøper mye der! Mye negl ting feks... Kjøpte å brudekjolen min på ebay! Skreddersydd (pga jeg er litt lang),levert på døra. Kostet det meg 950,- MED underskjørt! Underskjørtet koster jo mer her hjemme!

Hva er bellyband for noe da? :p
Du kan bruke det som en tskjorteforlenger og skjule at glidelåsen på buksen ikke går helt opp lenger. Genialt før man må ty til mammabukser. Og 60 kr har jeg råd til selv om det skulle vise seg at jeg ikke får bruk for de så mye:)

Pysjer til knerten fra vaenait (på ebay ja), er jeg veldig fornøyd med :) kommer nok til å kjøpe til den lille i magen også, når den tid kommer :)

Bilder da damer!!

Back
Topp