bestille vogn fra nederland

Marianne1

Glad i forumet
Noen som har erfaring med det? Ser de har en veldig gunstig pakkepris på Urban Jungle, så vurderer det.. Man får prisene uten nederlandsk moms, så det er bare å legge på 25%norsk moms + frakt på ca 500 kr. Nå kommer jeg selvfølgelig ikke på hva siden heter...

Kommer som regel et par hundre kroner til posten for å gjøre jobben med innfortolling også, men ellers er det stort sett endel å spare på å kjøpe i utlandet. Jeg har ikke kjøpt fra Babyjungle, men har kjøpt fra både Tyskland og USA billig og greit :-)

ellerså har velvognimport.no også veldig gunstige priser, og da slipper du alt, de gjør det for deg. og du har ett norsk firma å forholde deg til.

Men ellers har jeg bare hørt positivt om babyjungle, mulig de kan være litt seine (posten)
men - utenlansk moms + 25%norsk moms, + fortollingsgebyr (ca 2-500kr) og frakt = totalpris.
babyutstyr er tollfritt, men du må sikkert betale noe fortollingsgebyrer fordet...

Takk for svar! :) Glemte helt fortollingsgebyret, men det er jo på kun et par hundre kroner. Har sjekket ut imot fra usa og fra vognimport.no også. Fra usa blir frakten for dyr. Man må også ha mål på pakken for å beregne pris, og det er vanskelig når man skal bestille mye ekstrautstyr. Jeg aner jo ikke hvordan de pakker det.. Fra vognimport.no er prisen på selve vogna billig, men skal ha bag, regntrekk, myggtrekk, stellebag, reiseveske, pumpe, saueskinn, pose og ståbrett til storebror også. Og det er mye billigere å bestille fra babyjungle. Spesielt hvis man kjøper en ferdig pakke. :)

Back
Topp