Bestille time hos lege..

har allerede vært å fått konstatert graviditet:P men førstegangskontroll er når jeg er 12 uker :)

Jeg ringer i morgen, håper på time på dagen. men det er bare for å få sykemelding .. Er så dårlig..6 uker.

hva gjøres på en kontroll dersom man går der for å få bekreftet en graviditet? hehe, kall meg gjerne dum, men jeg tror ikke jeg hadde en slik kontroll forrige sv.skap..:p

Jeg vare bare inne for en samtale (og avtalte time til første kontroll) ;) var ikke der for å bekrefte graviditet,så jeg vet ikke ;)

Du skal tisse i glass og ta blodprøver. Sykepleierne veier meg også og så får jeg nok høre pulsen til fosteret med en doppler. Sånn det var sist.

skal på torsdag.. er da 8+6

Jeg gikk for å få det bekreftet. Etter 1.5 år med prøving var det vanskelig og tro for meg og min mann:)

Var egentlig til legen min med vonde knær, men leverte en urinprøve med d samme, så fikk jeg det konstatert i samma slengen ;P

Skal på mandag. Må nok få time til UL for å finne ut når termin er. Er ikke så lenge siden jeg har født og har ikke fått mensen tilbake ennå...

Jeg fikk beskjed om at det ikke var noen vits i å komme før uke 12, for det er først da de tar alle blodprøver... Nå viser det seg at det ikke er legetime å få før langt uti februar da, så jeg vet ikke om jeg tar kontakt med jordmor i stedet.

Jeg har fått legetime til mandag, da er jeg 10 uker.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg skal til første legitime på tirsdag , da er jeg 10+4. Tror jeg dropper jordmor denne gang. Skal til tidlig UL neste uke. Da er jeg 10+6.

Back
Topp