Bestille tidlig ul?

Håp2016

Elsker forumet
Er ca 5+0 idag og lurer på om jeg skal bestille meg en ul time 21 mars, er ca 6+3 da. Vold et være noe vits i bestille? Vi har ikke privat ul her jeg bor så er kun den uken jeg kan ta, da jeg skal reise bort. Vil egentlig bare sjekke at alt er som det skal være.

Jeg fikk time hos gynekologen min 30 mars. Da er jeg 6+2. Hun sa at de da kan se om hjertet slår og hvor mange det er der inne. Men utenom det ser man vel bare en liten klump/bønne uten noe særlig form. Men man kan hvertfall sjekke om det er liv.

Er ca 5+0 idag og lurer på om jeg skal bestille meg en ul time 21 mars, er ca 6+3 da. Vold et være noe vits i bestille? Vi har ikke privat ul her jeg bor så er kun den uken jeg kan ta, da jeg skal reise bort. Vil egentlig bare sjekke at alt er som det skal være.
Hadde da sist svangerskap og fikk ikke se hjertet, men kom tilbake uka etter og så hjertet banke. Venter nok til uke 7-8 denne gangen.

Jeg var på ul ved 6 uker, da fant gyn ikke noe embryo. Skapte bare uro… Var tilbake ved 9 uker, da så vi alt.
Men er jo mange som finner noe så tidlig.

Back
Topp