Bestille t skjorte meg egen tekst

Lille meg 90

Glad i forumet
Til jul så er jeg rundt 12 uker på vei. Vi tenker å fortelle hele familien andre juledag at lillegutt skal bli storebror. Vi har som tradisjon at alle møtes andre juledag og spis en god middag i lag. Tenkte å bestille en t skjorte der det står at lillegutt skal bli Storebror. Men finner ingen sider der man kan redigere tekst farge og alt annet. Skal ikke ha noe bilde på t skjorta, kun tekst. Hvordan fortalte dere at dere ventet nr 2? :)
 
Laget du t-skjorten slik du ville ha den? Velger størrelse og legger den i handlekurven. Så bestiller du den gjennom handlekurven mener jeg.
 
Kjøpte på etsy eller ebay første gang han ble storebror. Denne gangen lagde jeg selv trykk på en tskjorte
 
Jeg laget den selv sånn som jeg ville ha den. Men fikk den aldri i handlekurven

Så du at du måtte velge størrelse når du hadde laget den ferdig? For da havner den i handlekurven hos meg iallefall. Altså etter at jeg har valgt størrelse.
 
Ja valgte str og alt. Men fikk den ikke i handlekurven

Hmm. Hvordan nettleser bruker du? valgte du størrelsen 2 ganger? Eller prøvd å trykke på beregn pris? Når jeg trykker på alle disse så får jeg opp handlekurven der også
 
Bra du fikk til. Bruker også google chrome så ble veldig usikker på hvordan jeg skulle hjulpet deg
 
Back
Topp