Bestille t skjorte meg egen tekst

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Lille meg 90, 8 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lille meg 90 Flørter med forumet

Til jul så er jeg rundt 12 uker på vei. Vi tenker å fortelle hele familien andre juledag at lillegutt skal bli storebror. Vi har som tradisjon at alle møtes andre juledag og spis en god middag i lag. Tenkte å bestille en t skjorte der det står at lillegutt skal bli Storebror. Men finner ingen sider der man kan redigere tekst farge og alt annet. Skal ikke ha noe bilde på t skjorta, kun tekst. Hvordan fortalte dere at dere ventet nr 2? :)

2. dagosi Elsker forumet Novemberbarna 19

3. Lille meg 90 Flørter med forumet

Hvordan bestiller jeg den? Har vært der inne, men finner ikke gå videre eller bestill knappen :(

4. dagosi Elsker forumet Novemberbarna 19

Laget du t-skjorten slik du ville ha den? Velger størrelse og legger den i handlekurven. Så bestiller du den gjennom handlekurven mener jeg.

5. Lille meg 90 Flørter med forumet

Jeg laget den selv sånn som jeg ville ha den. Men fikk den aldri i handlekurven

6. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Januar 2017

Kjøpte på etsy eller ebay første gang han ble storebror. Denne gangen lagde jeg selv trykk på en tskjorte

7. dagosi Elsker forumet Novemberbarna 19

Så du at du måtte velge størrelse når du hadde laget den ferdig? For da havner den i handlekurven hos meg iallefall. Altså etter at jeg har valgt størrelse.

8. Lille meg 90 Flørter med forumet

Ja valgte str og alt. Men fikk den ikke i handlekurven

9. dagosi Elsker forumet Novemberbarna 19

Hmm. Hvordan nettleser bruker du? valgte du størrelsen 2 ganger? Eller prøvd å trykke på beregn pris? Når jeg trykker på alle disse så får jeg opp handlekurven der også

10. Lille meg 90 Flørter med forumet

Bruker Google Chrome. Valgte det 2 ganger og trykte på beregn pris. Vet ikke hvorfor det ikke funker

11. Lille meg 90 Flørter med forumet

No fikk jeg til :)

12. dagosi Elsker forumet Novemberbarna 19

Bra du fikk til. Bruker også google chrome så ble veldig usikker på hvordan jeg skulle hjulpet deg

13. Lille meg 90 Flørter med forumet

Takk for hjelpa :)

Del denne siden