Bestille meg tang,men....

Lillemumma*KL

Forumet er livet
hvor var d billigst. vil ha sånn med Mxie alfabet...
åsså var d noen her som skrev om ett sted som hadde fri frakt over 800, kan jo like gjerne gjøre d da=) må jo bestille noe dies også. men hvor var d da?

thnx[:D]

men de hadde litt lite dies.. noen fler?

oki=)
papirhylla har jo så dårlig utvalg i kartong å sånn å.... samme egentlig. kan jo bare betille tanga der=)
så lenge d er gatis frakt=)

Men er d fler som har handlet på papirhylla som kan anbefale de???

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

oki=)
papirhylla har jo så dårlig utvalg i kartong å sånn å.... samme egentlig. kan jo bare betille tanga der=)

Papirhylla er billigst på tanga, ja, så den bør du uansett bestille der, og fixe dies et annet sted evnt...

www.papertrends.no har billig og bra utvalg på dies. Gå inn der det står QuicKutzprodukter så kommer
du inn i en egen nettbutikk på en måte med bare det...

ORIGINAL: Lillepooh

oki=)

Papirhylla er billigst på tanga, ja, så den bør du uansett bestille der, og fixe dies et annet sted evnt...

www.papertrends.no har billig og bra utvalg på dies. Gå inn der det står QuicKutzprodukter så kommer

har du bestilt fra papirhylle? liker ikke å forhåndsbetale, vet jo aldri hva som er særiøst=)

ORIGINAL: Lillepooh

oki=)

har du bestilt fra papirhylle? liker ikke å forhåndsbetale, vet jo aldri hva som er særiøst=)

Nei, jeg kjøpte tanga mi på messe i helgen, men det virker som om andre er fornøyd og at de
virker seriøse, for det var en del som anbefalte meg dem da jeg tenkte på å kjøpe før jeg gjorde
det... Jeg er jo så dum sikkert sånn, så jeg hadde hvertfall bare forhåndsbetalt!

Back
Topp