Bestille kalender på nett..hva anbefaler dere?

Tusso86

Elsker forumet
Jeg har sett litt på forskjellige nettsider og klarer ikke helt å bestemme meg..er jo litt forskjell på pris på de ulike også..
Har sett litt på fotoknudsen, men de har jo fotopapir på hele kalenderen (sikker kjempe bra) men det gjør det vel vanskeligere å skrive på den?
Så er det optimalprint og vistaprint da..noen som har brukt dem å vært fornøyd?

Jeg bestilte fra optimalprint.no i fjor og i år, og er utrolig fornøyd med begge to!!

Dytt :)

Vistaprint sin er billig og fin synes jeg :) Men må huske å bestille for under 200 kroner på grunn av tollgrensa.

Flere med tips?

jeg betsilte fra vistaprint. Med 4 barn er det nesten UMULIG å finne bare 3 fine bilder av hver av dem. Så jeg valgte vistaprint for der kunne jeg ha opptil 6 bilder på hver mnd, og legge dem i forskjellige "mønstre".
Jeg bestilte for 550kr, og da fikk jeg ekspresslevering uten tillegg i prisen (grensa var vel 400kr), og da ble det 99kr i fortolling/moms(??) hvertfall det jeg måtte betale for å få dem ut på posten. Gikk 4 dager fra jeg bestilte til de kom.

(Har brukt vistaprint i mange år både til kaledere, fotobok, julekort, takkekort, dåpsinbydelser og har alltid vært kjempefornøyd)

bestilte fra nfoto.. med halv pris.. veldig fornøyd.. vet ikke om det er halv pris nå lenger men

allfoto har greie kalendere. vistaprint har jeg kurant erfaring med på takkekort.

2x 24November skrev:
jeg betsilte fra vistaprint. Med 4 barn er det nesten UMULIG å finne bare 3 fine bilder av hver av dem. Så jeg valgte vistaprint for der kunne jeg ha opptil 6 bilder på hver mnd, og legge dem i forskjellige "mønstre".
Jeg bestilte for 550kr, og da fikk jeg ekspresslevering uten tillegg i prisen (grensa var vel 400kr), og da ble det 99kr i fortolling/moms(??) hvertfall det jeg måtte betale for å få dem ut på posten. Gikk 4 dager fra jeg bestilte til de kom.

(Har brukt vistaprint i mange år både til kaledere, fotobok, julekort, takkekort, dåpsinbydelser og har alltid vært kjempefornøyd)

Et tips for å få med mange bilder av barna i kalenderen er å lage collage med Photoscape først. Jeg bruker også vistaprint og lager collage der jeg tilsammen har med rundt 50 bilder fordelt på 13 sider (12 mnd+ forside).

Veldig fornøyd med kvaliteten på de kalenderene :)

jeg har bestilt to kalendere til vistaprint i dag :)
kjøpte derifra i fjor også, og veldig fornøyd

Back
Topp