Bestille fra ellos

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Noen her med erfaring på å bestille fra ellos?
Vi bestilte akkurat en del klær til guttungen og skrev inn rabatt koden, men det ser ikke ut som om den kom med.
Andre her som har hatt problemer med det?

ORIGINAL: MammantilGutt

trur den kommer når du går helt til kassen og ser det endelige beløpet da pleier den komme her hvertfall[:D]

den samme erfaringen har jeg.

jeg har bestilt masse fra ellos å aldri hatt noe problem. rabattkodene er hvertfall trekt fra når man kommer til kassa å ser det endelige beløpet her. å når jeg bestilte for fjorten dager siden ble pakken sendt dagen etter.

ORIGINAL: Ellen.

trur den kommer når du går helt til kassen og ser det endelige beløpet da pleier den komme her hvertfall[:D]

den samme erfaringen har jeg.

ORIGINAL: turboquattro

jeg har bestilt masse fra ellos å aldri hatt noe problem. rabattkodene er hvertfall trekt fra når man kommer til kassa å ser det endelige beløpet her.

Kom ikke frem når jeg kom til kassen. Jeg fullførte bestillingen og så ringer jeg dem i morgen tidlig tror jeg

Sign..

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Sign..

Ikke her[:@][:@][:@]

Back
Topp