mizzie Glad i forumet 10 Okt 2007 #1 Hvor gjør jeg det... billig og bra(best[:D])? Husker jeg leste om ei som hadde bestilt 700 bilder sammen med foreldere.. finner ikke igjen tråden... Kanskje for at det ikke var her inne[8|] hmm...
Hvor gjør jeg det... billig og bra(best[:D])? Husker jeg leste om ei som hadde bestilt 700 bilder sammen med foreldere.. finner ikke igjen tråden... Kanskje for at det ikke var her inne[8|] hmm...
x1xMsMarte. Forumet er livet 10 Okt 2007 #2 Jeg har nettopp fremkalla 948 bilder hos elkjøp. De hadde tilbud og betalte kun 50 øre pr bilde..
Å *ÅsLe* Gift med forumet 10 Okt 2007 #3 ORIGINAL: Tøffla Jeg har nettopp fremkalla 948 bilder hos elkjøp. De hadde tilbud og betalte kun 50 øre pr bilde.. her har jeg også bestilt men til den prisen så er bildene mindre! 9x13cm. tror jeg!
ORIGINAL: Tøffla Jeg har nettopp fremkalla 948 bilder hos elkjøp. De hadde tilbud og betalte kun 50 øre pr bilde.. her har jeg også bestilt men til den prisen så er bildene mindre! 9x13cm. tror jeg!
mizzie Glad i forumet 10 Okt 2007 #4 Elkjøp ja...[:)] Laster ned til postfoto nå.. de hadde også tilbud.. men til 89øre bilde da... Også har jeg en gratis forstørrelse[:D]
Elkjøp ja...[:)] Laster ned til postfoto nå.. de hadde også tilbud.. men til 89øre bilde da... Også har jeg en gratis forstørrelse[:D]
Frk.Chicka Forumet er livet 10 Okt 2007 #5 Jeg har bare brukt eurofoto og postfoto jeg! Liker defentivt eurofoto sine bilder best!
Å *ÅsLe* Gift med forumet 10 Okt 2007 #7 ORIGINAL: Tøffla var tilbud på 10x15 , så jeg fikk det formatet ok da må jeg kanskje bestille nye bilder da[8D][8D][:D]
ORIGINAL: Tøffla var tilbud på 10x15 , så jeg fikk det formatet ok da må jeg kanskje bestille nye bilder da[8D][8D][:D]