Bestille barnevogn på nett fra Sverige

En tråd i 'Utstyr til mor og barn' startet av Stolt mamma, 11 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Er det noen her inne som har bestilt barnevogn på nett fra svensk nettbutikk?
    Hva betalte dere i fraktkostnad?

2. Veivalsa Forumet er livet Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Har bestilt fra kopbarnvagn tror frakt var inkludert.

3. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Finner dessverre ikke vogna jeg ønsker der ellers hadde jeg bestilt derifra.

4. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Jeg bestilte fra köpbarnvagn.se sin norske side. Siden de er momsregistrert i Norge så er mva allerede i prisen, og frakt var inkludert - sikkert pga høy pris.

5. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Står ikke frakt på nettsiden du ønsker å handle fra?

6. Nanakorobi Yaoki Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Husk at du vil måtte betale mva også, så det kan bli dyrt. Du kan ikke få den sendt til en adresse i Sverige og hente den der?

7. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Nei desverre står det bare frakt innad i Sverige, samme med andre europeiske nettbutikker.

8. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Kjenner ingen som bor rett ved grensen så har ingen adresse å sende den til.

9. Nanakorobi Yaoki Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Da vil jeg tro det lønner seg å kjøpe barnevogn fra en norsk nettbutikk. Har du prøvd å søke opp den aktuelle vognen på prisjakt.no eller prisguide.no ? De sammenligner priser i alle butikker Ofte kan man finne dem til mye lavere priser! :)

10. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2016 Himmelbarn VIP Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Om de sender med posten/postnord kan man bruke Poste Restante, da trenger man ikke adresse. Men det kommer jo selvfølgelig an på muligheten for å få hentet det og da.

Skal fungere med Schenker og, men jeg ga opp da jeg MÅTTE ha svenskt telefonnummer for å bestille fra nettsiden jeg ville bestille fra, så har ikke testet det.

Begge har utlevering i Strømstad ihvertfall.

11. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Det er ganske høy moms på barnevogner osv. Vi har fått svigerfar til å kjøpe i Sverige og kjøre over med det. Men ville nok sjekket ordentlig om den er i Norge og hvis ikke hvordan man kan frakte den best mulig. Kan bli ganske dyrt siden de har blitt strengere.

12. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Det er snakk om en trillingvogn /søskenvogn for tre tette barn og vognen er ikke å få kjøpt i Norge verken i butikk eller på nett

13. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Takk. Skal sjekke ut det :)

Del denne siden