Bestille barnevogn på nett fra Sverige

Stolt mamma

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Er det noen her inne som har bestilt barnevogn på nett fra svensk nettbutikk?
Hva betalte dere i fraktkostnad?
 
Jeg bestilte fra köpbarnvagn.se sin norske side. Siden de er momsregistrert i Norge så er mva allerede i prisen, og frakt var inkludert - sikkert pga høy pris.
 
Husk at du vil måtte betale mva også, så det kan bli dyrt. Du kan ikke få den sendt til en adresse i Sverige og hente den der?
 
Kjenner ingen som bor rett ved grensen så har ingen adresse å sende den til.
Da vil jeg tro det lønner seg å kjøpe barnevogn fra en norsk nettbutikk. Har du prøvd å søke opp den aktuelle vognen på prisjakt.no eller prisguide.no ? De sammenligner priser i alle butikker Ofte kan man finne dem til mye lavere priser! :)
 
Kjenner ingen som bor rett ved grensen så har ingen adresse å sende den til.
Om de sender med posten/postnord kan man bruke Poste Restante, da trenger man ikke adresse. Men det kommer jo selvfølgelig an på muligheten for å få hentet det og da.

Skal fungere med Schenker og, men jeg ga opp da jeg MÅTTE ha svenskt telefonnummer for å bestille fra nettsiden jeg ville bestille fra, så har ikke testet det.

Begge har utlevering i Strømstad ihvertfall.
 
Det er ganske høy moms på barnevogner osv. Vi har fått svigerfar til å kjøpe i Sverige og kjøre over med det. Men ville nok sjekket ordentlig om den er i Norge og hvis ikke hvordan man kan frakte den best mulig. Kan bli ganske dyrt siden de har blitt strengere.
 
Da vil jeg tro det lønner seg å kjøpe barnevogn fra en norsk nettbutikk. Har du prøvd å søke opp den aktuelle vognen på prisjakt.no eller prisguide.no ? De sammenligner priser i alle butikker Ofte kan man finne dem til mye lavere priser! :)

Det er snakk om en trillingvogn /søskenvogn for tre tette barn og vognen er ikke å få kjøpt i Norge verken i butikk eller på nett
 
Om de sender med posten/postnord kan man bruke Poste Restante, da trenger man ikke adresse. Men det kommer jo selvfølgelig an på muligheten for å få hentet det og da.

Skal fungere med Schenker og, men jeg ga opp da jeg MÅTTE ha svenskt telefonnummer for å bestille fra nettsiden jeg ville bestille fra, så har ikke testet det.

Begge har utlevering i Strømstad ihvertfall.

Takk. Skal sjekke ut det :)
 
Back
Topp