Jeg vil kjøpe meg ett bestikksett til. Jeg har nå til 24 pers. Men to forskjellige sett. Og det blir litt lite, derfor har jeg lyst å kjøpe meg ett til.
Noen som har noe å anbefale? Er litt lei av hardanger bestikk. Har endel av det. [:)]
jeg har virkelig ikke peiling på bestikk - vi har alltid hatt ikea-bestikk vi, men fikk en sånn koffert med bestikk og serveringsgreier (kakespader, dessertgafler, potetskjeer, salatbestikk og sånt) av pappa for tre-fire år siden som vi bruker. Bare rustfritt stål, ikke noe fancy greier
Ja det ene settet som vi har er en koffert med masse rart i. Ikke noe sånt dyre greier. Faktisk mye bedre det enn det som vi har i hardanger. For det er jo fullt av striper. Så jeg vil gå for ett sånt helt vanlig billig ett. Duger like godt om ikke bedre.
Likte godt Ikea jeg da - men det er jo så langt dit. Tror det jeg hadde het Dragon? Nei kanskje ikke....Jo ! [:D] (jeg måtte gå på Ikea sine sider og kikke)
Vi har dragon fra ikea til hverdags, de har vi 24 i . Så har vi Ramona i hardanger til fint. det har vi 12 i. pluss pluss. har alt i ramona tror jeg fra bestikk, til auser, pålegsbestik, kakegafler longdrinkskjeer osv.