bestevenn

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
hvem er bestevennen deres???? hvordan skal en bestevenn være og gjøre for deg

Bestevennen min er en person som stiller opp for meg samme hva, kjenner meg inn og ut og respekterer hvem jeg er og hvilke valg jeg tar.
Og so jeg kan si ALT til [:D]

ORIGINAL: Venter på gulle

Bestevennen min er en person som stiller opp for meg samme hva, kjenner meg inn og ut og respekterer hvem jeg er og hvilke valg jeg tar.
Og so jeg kan si ALT til [:D]

Signerer denne[:D][:D]

noen som har mannen som sin bestevenn her inne eller har alle en venninne å gå til

jeg må ærlig si at jeg ikke har en så god venn som jeg kan kalle bestevenn eller mannen min kan jeg jo si nesten alt til da, men hadde jo vært godt med en venninne å gå til en gang i blandt

ORIGINAL: RedElf

Bestevenn for meg er en som jeg har tillitt til. Som jeg vet er ærlig. Som jeg stoler på ikke går bak ryggen min. Som jeg kan dele stort sett alt med. Som jeg kan le og gråte sammen med. [:)]

Har ikke noe ordentlig bestevenn[&o] Ikke IRL[&o]

bestevenn for meg er den første man tenker på å ringe til når man har det vondt...

Mine beste venner er søstern min, og sambo. 
Bestevenn må være en jeg kan stole på, noen jeg kan snakke med om alvorlige ting, teite ting og noen jeg kan le med. Noen som kan gi meg råd, og respektere de valgene jeg har tatt/tar, selvom han/hun ikke er enig.

Back
Topp