Bestevenn i barnhagen?

xwp

Glad i forumet
Av en tilfeldighet begynte samboen min snakke med en kunde som akkurat begynt å jobbe etter permisjonen. De fant ut at ungene våres gikk i samme barnehage og avdelning (er 110 unger der). Når han sier hva sønnen vår heter sier hun at P er jo bestevennen til sønnen hennes! Så spurte vi dagen derpå i barnehagen og ja, de hengte alltid sammen de to... hehe, det var vittig siden vi ikke hadde peiling på at han funnet seg venner [:D]

Har deres også fått noen bestekamrater?

Minsten har ikke funnet seg noen bestevenn som jeg vet om. Men søsteren hans fant seg en kompis fra dag 1 hun gikk i bhg. De var kjempeforelsket i hverandre! Hver morgen ble hun møtt av kompisen og de startet altid dagen med å nusse på hverandre og gi hverandre klemmer [:D] Ofte hadde hun ikke tid til å ta av seg jakka før det var den gjensynsgleden!

Selv om vi flyttet vekk så snakker han enda om henne som hans kjæreste. Har kontakt med moren hans, men desverre så får vi ikke truffet hverandre ofte nok [&o]

Så koselig da[:)]
Bianca har nok en bestevenn tror jeg. De er født med 1 dags mellomrom og har kjent hverandre siden de var nyfødt. Men det som er litt festlig er at de er ikke så super interessert i hverandre ¨når vi er sammen bare de to og foreldre, men i barnehagen er de visst ganske mye sammen[:)] Det er jo kjempe flott.

Snuppa mi er mer interresert i noen barn og enn andre, men tror ikke hun har fått noen bestevenn enda [:)] En av barna på avdelingen bor to hus bortenfor oss da, så tipper jo at de kommer til å leke sammen utenom barnehagen også [:D]

så søtt da [:D]
tror ikke hun har noen bestevenn men jeg vet at det er et par av jentene på 3 år som er velidg mye med henne. tror de synes det er gøy å dille med lille babyen liksom [;)] anna lucia liker det godt tror jeg med all oppmerksomheten! ellers merker jeg at hun og sønnen til liv09 har veldig god kontakt, så noen klikker bedre enn andre tror jeg

Moro[:)] (og vannvittig stor barnehage![:D])

Snuppa har en gutt som er året eldre som er veldig glad i henne, passer på henne og stryker på henne, så det var koselig å høre[:)] Var mammaen til gutten som sa det, og da sa de ansatte at han var veldig opptatt av henne[:D]

Hehe .. her en det en gutt som henger omtrent i rumpa på guttungen vår... det har han gjort fra dag 1.. han er akkurat fylt et år .. og min er jo 14 mnd.. så er 3 mnd forskjell på de ...

også har han en til som er 2 år da.. han kommer alltid og hilser på når vi kommer å leverer han i barnehagen ...

Hørtes jo kjempekoseligt ut med deres små også, føles greit at de har "noen" der de kan ty seg til [:)]

Back
Topp