Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lille frøken ville IKKE få grøt til kvelds, hu grein og rista på hode og pekte og pekte på kjøleskapet. Da jeg ikke viste hva hu ville, tok jeg henne til kjøleskapet, opnet den og jenta kaster seg frem, tar yoghurt og sier "nammmm" med et glis hehe
De vet hva de vil disse småttingene Ingenting å si på det. Kjekt når det er mulig å forstå hva de faktisk ønsker også, for det er alt annet enn lett til tider synes jeg.
Hehe, høres ut som mange har det likt. De sier sta barn er selvsikre barn men greit å sette ned foten slik at ikke de får overtaket et nei er et godt nei, om dere skjønner?
Godt det er flere som er stae. Minsten har en vilje som vi ikke er vant til fra eldste. Hun blir sjelden sint, og da hun var på hans alder ble hun det så og si aldri. Men minste hyler så man skulle tro verden gikk under hvis han ikke får vilja si. Heldigvis gir det seg ganske fort, men jeg blir rett og slett litt fascinert av det.