bestemt navn enda ?

Isabella:)

Martine :)

Vi venter ei jente og hu ska hete Lotte :D

Bestemt, og veldig hemmelig. Uansett kjønn :-)

Bestemt, men hemmelig ;)

Men det er faktisk ikke et sånt frikete navn. 

Bestemt med et dobbeltnavn til jente, og et dobbeltnavn til gutt. Begge forblir hemmelig fram til like etter fødselen.

Kun besteforeldre, tante som vet det.. vi har kun jentenavn så blir spennende å så på ul på fredag, blir det gutt sliter vi veldig med navn. Vi velger et slektsnavn som ikke ligger på navnetoppen akkurat.

Vi har et guttenavn som vi har gått og ruget på lenge. Ville brukt det til førstemann, men det ble jente. Nå er jeg så usikker, dette navnet har plutselig begynt å bli mer og mer populært, og jeg har flere (fjerne) bekjente som nylig har fått barn med dette navnet. Vi har ikke kontakt med dem i det hele tatt, så jeg trenger vel ikke ta hensyn til det, men likevel synes jeg navnet har blitt LITT mindre attraktivt pga dette. Men mannen er ikke så følsom som jeg når det gjelder slike hensyn, så han mener vi bare skal gå for det: Olav er navnet.

Vi har bestemt hvis det blir gutt, har hatt navnet klart i over 1 år.. Barnefar's bestekompis døde i bilulykke, og han het Marius. Så hvis det blir gutt skal han hete Marius :)

Hvis jente blir det Hedvig, og mest sannsynlig Jørgen hvis det blir gutt 

ikke sikre enda. Men Jens Kaspian er et guttenavn vi kanskje går for. Sanne Olivia er jentenavnet vi foreløpig heller mest mot 

Sol Angelica hvis det blir jente, usikker hva hvis det blir gutt :)

Har jentenavn klart-men hemmelig

Navnene er klare, men hemmelig foreløpig :-)
Vet ikke kjønnet, men har to guttenavn og tre jentenavn klare, så bestemmer vi oss når tiden nærmer seg:-) Men er et guttenavn og to jentenavn vi heller mest mot:)

Nei, det er langt fra bestemt.
Vi har et par jentenavn vi diskuterer, men guttenavn er vi ganske blanke på .
Har igrunnen ikke gjort noe særlig så langt.. forrige gang var jeg liksom litt mer "på"

Vi er ikke helt bestemt, men jeg har to bestemte navn i tankene (gutt og jente)
Vi får se!

Har ikke peiling, vi får en gutt, og synes det er så utrolig vanskelig, , Vil gjerne ha noen tips.

Vi tror vi skal kalle  jenta vår Iben.

Back
Topp