Bestemt meg!

tottil

Glad i forumet
Endelig vet jeg hvilket mammasmykke jeg vil ha[:)](det tok sin tid[:D])
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=33246218

Men tenkte å høre hva dere synes. For jeg skal nemlig ha navnene skrevet på sånn i kurve nederst på platene og får ikke helt til å bestemme meg om jeg vil ha et lite hjerte i midten på de to platene i tillegg hvis dere skjønner, eller blir det for mye med både navn og hjerte og den perlen hengende ved siden av???[8|] (jeg er altså så ubesluttsom!!!!!)

Det var kjempefint[:D]  *vil ha jeg å* Synes ikke det blir for mye med hjerte på også, men jeg er jo litt begeistret for hjerter å da[8|] [:D]

Kan ikke du bare bestille med hjerte da, og fjerne det hvis det blir for mye? Forøvrig var smykket kjempefint!

Det der var kjempestilig!!
Jeg tror jeg ville gått for med hjerte...

ORIGINAL: Snekka

Kan ikke du bare bestille med hjerte da, og fjerne det hvis det blir for mye? Forøvrig var smykket kjempefint!

Hjertet blir gravert inn på platen sammen med navnene, så kan ikke fjerne dem[:)]

Flere?[:)]

ORIGINAL: tottil

ORIGINAL: Snekka

Hjertet blir gravert inn på platen sammen med navnene, så kan ikke fjerne dem[:)]

Aha, hjertet skulle graveres? Trodde det var et ekstra anheng jeg... Men da hadde jeg nok uansett gått for hjerte [:)]

Da blir det nok navn og hjerte på begge platene[;)]

Back
Topp