Bestemor

Marsmamman

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
September To Remember
Aprilspirene 2024❤️
Maisløyfene 2024
Æsj, vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg. Men det har seg slik at min manns mor ikke hadde barnebarn fra før, mens min mor har flere. Så skal alle hele tiden presisere at det er mer spesielt for min svigermor å bli bestemor til barnet vårt enn det er for min mor. synes det er litt sårt å få høre hele tiden :/ Jeg skjønner jo at det kanskje er mest spennende første gangen, men jeg tror da at min mor er like glad for alle barnebarn som kommer og ikke bare 1. mann? Skjønner bare ikke greia... Og av en eller annen merkelig grunn blir det ikke nevnt noe om bestefedre oppi dette. Flere som har det sånn?
 
Samme situasjon her faktisk, min mamma har flere barnebarn imens dette var første barnebarn til svigermor. Mange som presiserer at det er så stort med første barnebarn, og det er det jo! Men jeg tror ikke det er noe større for svigermor enn for min mamma. Tror det er sånne typiske kommentarer som folk slenger ut uten å tenke noe mer over det så jeg ofrer det ikke mye tanker, jeg vet jo for meg selv at både mamma og pappa synes det er kjempestort med et nytt barnebarn selv om de har noen fra før! Neida, prøv å ikke ta det til deg, tror nok ikke folk legger så mye i de kommentarene og tror nok ikke de tenker over at de faktisk kan såre.


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Så sant så sant, hadde de tenkt seg om hadde de nok ikke sagt det :)
 
Ikke helt lik situasjon her... vesla er barnebarn nr 5 på begges side men første jente på min manns. mange nevner at det må være stas å endelig fått ei jente til barnebarn.

Ok, er det ikke like stas med gutter da.... Synes den kommentaren er like rar som at det skal være mere stas å få nr 1 enn nr xxx
 
Back
Topp