Bestemor-forum.. hehe

Savira

Elsker forumet
Mamma og jeg sitter å prater litt frem og tilbake om hvor bra BV er og sånn.
Så sier hun; Hvorfor finnes det ikke ett underforum på BV for kommende bestemødre. Ta bilder av ting vi strikker, våre tanker om å bli bestemødre etc..

Det hadde jo vært morro da. Det er ikke alt de kommende bestemødre forteller oss kommende mødre, og hadde vært artig å sett hva hva de skrev om. hva de gleder seg til, hva de lager, kjøper, har tenkt til å kjøpe etc...

Hvem må man kontakte for å få de i orden? Hadde faktisk vært morro å fått et bestemor-under-forum.. Og på den måten kunne vi hatt en sladrevenn vi stoler 100% på i tillegg...

hehe hadde jeg i det hele tatt nevnt forum for mamma hadde hun
bare rynket..
hun har så vidt beveget seg inn i facebook verdenen.
ikke den beste på data nei..[:D][:D]
[8D][8D]

Jeg, ehh... vil ikke ha mamma hit...
Jeg vil ikke at hun skal lese alt jeg tenker på...

(Hverken jeg eller mamma er på facebook, og jeg er lettere ukomfortabel med at hun kjenner til bloggen min, som er ganske "nøytral", men føles personlig/privat likevel...)

hehe, jeg vil heller ikke ha mamma på BV[8D] Jeg har henne på FB og det er nok. Detaljer om sexliv, farge på utflod etc har jeg ikke behov for at hun skal vite[8D] 
Menneh...kan man ikke bare legge inn forslag til prikken da? hvis ikke så vet sikkert hun hvem som kan kontaktes. Har vært borti flere bestemødre her inne så hvorfor ikke?(sålenge det ikke blir min mamma!!)

Back
Topp