besteforeldre

lille iskaffe

Forumet er livet
hvordan er dem med barna deres? stiller de opp? Hvordan stiller de opp?

nå har vi bare ett sett besteforeldre.
men di stiller som oftes opp[:)] har ikke blitt så mye overnatting
da siden pappa sliter litt med søvnen[;)]

Vi har tre sett, min mor og stefar stiller opp masse, maser om å få ha han og han har sovet over der flere ganger. Svigers passer han også en del, og stiller alltid opp for oss/han. Min far og hans berte driter i oss

morfar har han på overnatting stadig vekk.. mormor passer han på ettermiddag/kveld hvis det trengs og henter i bhg noen ganger..
farmor og farfar.. vel. ingen kommentar..
"bestemor og bestefar" (foreldrene til darlingen) har tilbudt seg å ha han en uke i sommer - og han elsker å være hos de [:D][:D]

så mine foreldre bryr seg masse og stiller opp masse

Mamma og pappa er supre, de passer han, kommer å henter han, sitter barnevakt og har han på overnatting.
De kjøper ting de har lyst å gi han, og er generellt to mennesker Noah elsker[:D]

Sambo sine foreldre derimot! [:@][:'(][:'(] Må tvinge farmor til å komme på besøk, eller å bry seg i det hele tatt,
og hun bor 4 min unna![:@]
Farfar har hatt han på overnatting og bryr seg litt mer, men han er veldig opptatt og skulle nok ønske at han tok litt mer kontakt

Nå har han jo bare ett sett besteforeldre...

De stiller utrolig mye opp for oss.. Ikke sånn at de har han så veldig mye alene.. Hatt han på en overnatting, og passet han her ett par kvelder.. Men de stiller opp på alle andre måter..
De er veldig flinke til å kjøpe inn både klær og mat til han (ettersom økonomien er litt dårlig for tia), vi får komme på middag hos de hver dag hvis vi vil - og da diller og daller de med han hele tiden..
Og når både han og jeg var syk, DA stilte de i allefall opp.. Bestefaren hentet han hver morgen klokken 10, så fikk han være der hele dagen, så kom de opp med han igjen ett par timer før leggetid...

De sier jo at jeg bare skal si ifra hvis jeg har lyst å dra ut en kveld, så kan de ha han...
Men det er mest ansvar på bestemoren da, for bestefaren nekter å skifte bleie [8D] Og han blir veldig fort utålmodig hvis småen er sutrete...

Her stiller svigers opp som bare det, vi har ikke barnehage plass til han før i august..Å nå har sambo og jeg gått på kurs i 3 uker, har en uke igjen her nå.
Å da har svigers hatt han stort sett hele tiden.. Madde34 har passet han litt..

Min mor bor for langt unna og hadde hun vært nabon min hadde hun heller ikke fått passe han alene..Stoler ikke på henne pga alkohol..

Hadde pappa levd vet jeg han hadde stilt opp så langt det hadde latt seg gjøre.

Kan ikke skryte av det akkurat.

Mamma holder på å flytte til Telemark og pappa får jeg ikke til å spørre.

Svigers er veldig flinke!
Min far har sett henne to ganger (hun er 16 mnd), selv om han bare bor en halvtime unna. Min mor har sett henne kanskje 4-5 ganger, selv om hun er forbi her to ganger om dagen.

Di to eldste har vært hos x svigers fra lørdag til søndag siden jeg har vært på jobb i helga.
Dem er knall flinke.
Vi har hatt våre feider,men dem er nå glemt.
Dem stiller opp for ungene og meg.Å jeg er kjempe stolt av det forholde vi har idag etter alt vi har vært gjenom.

Å kan ikke takke dem nok.

Nathaniel er eneste barnebarn på begge sider. Begge sett besteforeldre stiller virkelig opp. De er alltid villige barnevakter og de stikker ofte innom. En uke uten å ha sett gutten er for lenge synes de alle[:D]

Vi er velsignet som har dem alle fire!!!

vi har tre sett m besteforeldre....

min mamma : hun bor i lesotho(sør afrika) så det blir skjelden[8D]

min pappa: er alkoholiker...leverer IKKE lukas dit......[:@]

gubbens foreldre: tar har med åpne armer og har får lov til å være der såå mye han vil..de er verdens beste farmor og farfar og svigers!!!!!! det er ikke så ofte det blir da,, siden farmor studerer og jobber..

Ja det gjør de [:)] Kjempeflinke med henne og hun er så glad i de!! [:)]

Min far har sett henne tilsammen 4 ganger. Min mor ser henne en gang i uken og har henne på overnatting i ny og ne. Svigers prøver å se henne så ofte som mulig men de bor 4timer vekke. Kjempe flink med henne når vi er der hos de. Så ellers så er det bare mamma hun har fått kontakt og tilknyttning til.

Nja, svigermor har passet han en del da, men hun har bare vært her å passet han litt på kvelden og på morran vist vi skal på fest. Hun har også passet han litt på dagtid etter behov. Men nå er det sjelden vi er på fest eller skal andre ting som krever barnevakt da, så er dessverre ikke så ofte. Blir som regel at hun ringer og lurer på om vi snart trenger barnevakt for det er jo 2 uker siden hun har sett han. Nesten så vi føler oss tvungen til å ta oss en fest så hun får sitte barnevakt[8|][:D]

Svigerfar døde i 2006[&o] Men han var ofte på besøk og det var ingen tvil om at han var en utrolig stolt bestefar.[:)]

Mor mi bor 50 mil unna, men ser gutten 2-4 ganger i året.

Far min bor 5 min unna, han besøker vi stort sett kvar helg og han har passet han et par ganger, men er over 1 år siden sist nå da. Han kommer ytterst sjelden på besøk hit, og når han er her så er det bare en svipptur.[>:]
Han vil gjerne ha han på overnattings besøk uten oss foreldrene, men han vil vente til gutten selv sier at han vil overnatte, og det er jo greit det, er vel helst pappa som vil vente til gutten har sluttet å bruke bleie.[8D]

Svigermor (og svigerfar) er veldig flink og har lillegutt mye.
Mamman min er død, så pappa bor alene. Han har ikke passet lillegutt mer enn en time noen ganger for jeg synes han er for liten til å være der over lengre tid som overnatting. De hadde sikkert klart seg kjempe bra, men tenker pappa sikkert ville blitt lei og så har han en tendens til å finne litt rare løsninger på ting[:D]
Men vi treffes ofte, en-to gager i uka, og da er han veldig flink å leke med han og ta han med på ting. Kjøper leker og godt osv[:)]
Regner med at han kan begynne og sove der om et års tid, når han er ferdig med bleier og kan gjore seg skikkelig forstått. Det blir nok stas[:)]

Utenom svigermor bruker vi søstra av sambo og broren min til barnevakt, de er også flnke til å stille opp[:)]

Back
Topp