Besteforeldre

Mimmi og bestefar lever. (Morsiden ) de har jeg veldig godt forhold til. Bare synd de bor langt unna.

Ingen som lever lengre :/

Aldri bodd i nærheten av de og nå er alle døde.

Er veldig glad i mannens bestemor da, hun er kjempe søt!

Ingen av de som lever lenger dessverre.

Mine lever ikke.7 mnd siden bestemor døde. Min mors far lever men han har vist ikke tatt bryet om å høre at jeg ble født. Sendte han invitasjon til dåpen til hans oldebarn . Fikk aldri svar ringte og fikk da svar har hun en datter?

Har bestemor og mormor igjen, og jeg snakker med bestemor ca 1 gang i mnd på telefon da hun bor 160 mil unna. Mormor bor i nabokommunen og jeg har ikke snakket med henne på over 1 år. Har egentlig aldri hatt noe forhold til henne.

På morsiden hadde jeg verdens beste bestefar. Han bodde hjemme hos oss, og var alltid der for meg. Han gikk desverre bort for mange år siden :'(
Farsiden har jeg overhodet ikke kontakt med.

Hadde veldig nært forhold til farmor og farfar da farfar fortsatt levde. Etter han døde fikk farmor problem med psyken, noe som gikk utover oss. Etter det har jeg mistet kontakten litt. Besøker henne fortsatt hver annen måned eller noe slikt, og snakker sammen på telefon. Hun bor i tillegg 2 timer unna, så er ikke alltid jeg har mulighet til å stikke innom.
Til mormor og morfar har jeg greit forhold til, men ser de nesten aldri. De er begge pensjonert, men prioriterer de to andre barnebarna framfor oss. Så der blir det som regel så vi møtes på bursdager og slikt.

Farmor og jeg er bestevenner :D
Snakkes ca daglig, og forteller hun alt.
Mormor har jeg et normalt forhold til og vi tekster/snakkes/sees en gang i blant.
Farfar snakker jeg sjeldent med.
Bestefar døde for snart 5 år siden, men var ofte på besøk hos han :)

Har kun en bestemor igjen, og jeg ser henne alt for sjeldent dessverre. Bor så langt unna henne, så vanskelig å få møtt henne noe særlig. Og hun vil ikke dra noen plass.

Hun hører veldig dårlig, så vanskelig å føre en samtale med henne for hun hører nesten ikke hva du sier. Men prøver å ringe og besøke henne så ofte jeg får til.

Back
Topp