Besteforeldre

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Høres akkurat ut slik som vi har det. Det er kun mormor, mormor, mormor som gjelder. Vi er totalt oversett. Med en gang han ser henne hiver han seg ned på gulvet å gråter for da vet han høst mormor iler til øyeblikkelig :) hyling når hun skal gå med, så må snike seg ut døra...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hehe høres ganske likt ut ja :p men utrolig koselig at de kan ha et så bra forhold til mormoren / morfaren da :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Her er det bestefedre som gjelder.. når vi er på besøk må jeg vente til pappa kommer før jrg kan gå. ;) men det er helst meg de vil være hos.

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Ingen problem når bestemor går. Men er vi hos bestemor er det hun som gjelder. Hehe

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Bestefar som er helten her. Ser han bestefar piler han rett bort og vil opp :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her er besteforeldrene på begge sider veldig populære...når de kommer veiver han oss unna og krabber til de i stedet ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Mormor og morfar er veldig populære, til begge barna. Storesøster er ordentlig mormor jente farmor er ikke så flink til hverken å komme på besøk eller ta del i barna, så der er det ikke sånn. Bestefar bor ett stykke unna, men han leker og tuller med barna når vi treffes i hvertfall


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her er bestemor helten, mens farmor og farfar er ok de óg, men ingen slår bestemor hehe:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
han er veeeldig glad i mine foreldre tøyser og herjer. ikkje noen problem der:) svigers er ikkje noe flink å ta noe særlig iniativ til noe så der er forholdet helt greit, men ikkje på noen som helst måte så bra som med mine foreldre. oldeforeldrene(pappans slekt) derimot der er det et heelt spesielt bånd:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp