besteforeldre som ikke stiller opp

nordlands pia

Glad i forumet
jegdynes det er så rart med besteforeldre som ikke stiller opp. jeg selv mistet min mamma for 2 år siden.. hun elsket sønnen min og ville ha forgudet lille jenta mi.. jeg selv har en far som aldrig har brydd seg om meg... å han bryr seg ikke om mine to barn heller. da minste jenta ble født sendte jeg mld til han på fødestua å fortalte.. 5 uker etter hadde jeg enda ikke hørt noe.. da ringte jeg til han å han kunne fortelle meg at han ikke hadde giddet å ringe til meg.. så mye betydde det... etter det har vi ikke hørt noe fra han.. ingen fødselsgave, bursdagsgave, dåpsgave eller julegave.. for meg betyr ikke gaver noe men bare for å si aT der ikke er noen kontakt... så har du sambos foreldre.. mora prøver å bry seg men lykkes ikke heilt.. faren hass flyttet til utlandet å føler vel ikke de er så interesserte. ikke en tlf for å høre hvordan ting er... dette er kjempe vond å sitte å se på.. største gutten er veldig lei seg .... så dere så har noen som stiller opp... ta vare på det å sett pris på det... sier ike at dere ikke gjør det .... måtte bare få ut min frustrasjon om temaet

[&o] Blir så lei meg når jeg hører sånt.

Jeg setter stooor pris på mine foreldre og svigerforeldre. De er allerede helt ville etter gutten, og han har ikke kommet ut engang![:D]

Huff, det der høres ikke mye greit ut nei...[:(]  Mine foreldre forguder sitt eneste barnebarn, og de passer han somregel når jeg ber om det. Jeg er kjempeheldig sånn sett!!! besteforeldrene på farsiden bryr seg fint lite, har ikke hørt fra dem på snart et år. Det kan nok ha litt med at pappaen ikke vil ha kontakt lenger, men syns det er dumt at de også plutselig ikke vil ha kontakt...[:(]

er glad jeg har mamma&svigers[:)] mamma ringer meg hele tiden og spør når hun kan ha han(hun bor nærmere enn svigers) men når vi er på besøk hos de så leker de med han heele tiden. Tar han om morningen og[;)]

Trist å høre at det er sånn hos dere.. Her har vi kun sambos foreldre i nærheten, og det er ikke det at de ikke bryr seg, de er i fyr og flamme over å endelig ha blitt besteforeldre etter å ha passert 70. Problemet med dem er at de har noen merkelige forestillinger i hodene sine som gjør at vi aldri ser noe til dem. Er vi som må stikke innom til dem om de skal få se barnebarnet sitt, de kommer ALDRI innom til oss selv om de bor i gangavstand. De kan ikke komme til oss for da forstyrrer de sikkert. De kan heller ikke ringe å høre om det passer at de kommer innom for det kan hende de forstyrrer når de ringer. Sist vi var hos dem for noen dager siden hadde de knapt sett barnebarnet siden nyttår og svigermor serverer til barnebarnet "ja nå er det lenge siden vi har fått se deg". Jeg blir forbanna når hun kommer med de der kommentarene der for det er absolutt ingen som nekter dem å komme innom til oss for å se barnebarnet. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har sagt de må bare komme innom for å hilse på barnebarnet, vi har ingen andre her liksom, og jada, de skal komme. Men de kommer aldri. Blir ikke akkurat det samme som hos dere men latterlig er det uansett. [:'(] Svigers er forferdelig sære så egentlig er det like greit at de ikke stikker innom, greit også at de ikke renner ned døra her, men tenker nå på kontakten mellom dem og det eneste barnebarnet de har. [8|]

Back
Topp