nordlands pia
Glad i forumet
jegdynes det er så rart med besteforeldre som ikke stiller opp. jeg selv mistet min mamma for 2 år siden.. hun elsket sønnen min og ville ha forgudet lille jenta mi.. jeg selv har en far som aldrig har brydd seg om meg... å han bryr seg ikke om mine to barn heller. da minste jenta ble født sendte jeg mld til han på fødestua å fortalte.. 5 uker etter hadde jeg enda ikke hørt noe.. da ringte jeg til han å han kunne fortelle meg at han ikke hadde giddet å ringe til meg.. så mye betydde det... etter det har vi ikke hørt noe fra han.. ingen fødselsgave, bursdagsgave, dåpsgave eller julegave.. for meg betyr ikke gaver noe men bare for å si aT der ikke er noen kontakt... så har du sambos foreldre.. mora prøver å bry seg men lykkes ikke heilt.. faren hass flyttet til utlandet å føler vel ikke de er så interesserte. ikke en tlf for å høre hvordan ting er... dette er kjempe vond å sitte å se på.. største gutten er veldig lei seg .... så dere så har noen som stiller opp... ta vare på det å sett pris på det... sier ike at dere ikke gjør det .... måtte bare få ut min frustrasjon om temaet