besteforeldre har fått vite nyheten

vevina

Forumet er livet
jeg og sambo har det veldig morro med å finne ut artige måter å fortelle om graviditeten på[:D]

søsteren min fikk bare et bilde av testen, var på besøk hos min far på tirsdagen, han skal flytte så vi satt å pratet om tingene han måtte rydde på loftet.
der står bl.a. vogga og jeg spurte sånn helt "tilfeldig" om han hadde sengehimmelen og slikt til den, jaa han trodde jo det. ja for du skjønner jeg kommer til å trenge det mot slutten av februar.

haha han fikk helt sjokk!!

i dag var min svigermor innom på kaffe, hun fikk et krus der det sto, verdens betse bestemor på, det tok litt tid før hun så det, og spurte litt forundret hvorfor vi hadde den koppen. da svarte sambo hva tror du? den koppen kan du ta med hjem[:)]  skal jeg bli bestemor?!!!

hehe morsomt det her, skulle helst fortalt alle andre om det å, men vetnter litt med det

kjempe gøy da[;)][;)]her fikk vi prinsessen vår til å ringe til besteforeldre og fortelle nyheten så det va ganske morsomt det og
og prinsen han sto i bakgrunnen og heiet på hun[8D]

så gøy da[:D] vi har ikke fortalt det til besteforeldrene ennå, eller jeg har fortalt pappaen min det da, men ikke mammaen min for hun blir så irritert over alt og skal kritisere meg, så jeg venter til de magiske 12 er passert[:D] å så gleder jeg meg til å fortelle d til svigers, de komemr til å bli helt i hundre og ti![:D]

hehe, artig da[:D][:D]

gruer meg litt til å fortelle jeg. ble ikke veldig godt mottatt sist gang, så litt redd for at det blir slik denne gangen også.
men de har jo blitt helt dilla på emma alle sammen, så går vel lettere denne gangen. planen er å fortelle når vi skal møtes alle sammen for å feire to års dagen til emma[;)]

Så arti! Jeg har ikke fortalt det til hverken søsken eller foreldre ennå, men vurderer å si det neste helg (etter 1. kontroll). Kanskje jeg stjeler noen tips. Jeg må jo si det til alle mer eller mindre samtidig. De greier aldri å holde noe for seg selv i 5 minutter omgang. Jungeltelegrafen fungerer litt for godt i familien min.

Så artige måter å fortelle det på, og gøy med slike reaksjoner også![:D]

ORIGINAL: Iniza

Hehe, gøy med kreative påfunn for å fortelle den gode nyheten:)

[:)]koseli å fortelle det...[;)]

Så morsomt!! Haha

Tenker etter en god måte å si det på[;)]

Har sagt det til noen av venninnene mine, men ikke til familie enda. Vurderer å vente til rampen vår har 1-årsdag om 4 uker. Er jo fortsatt tidlig, og gruer meg litt til å fortelle det til mine foreldre ettersom det er såpass tett og vi må finne oss et nytt sted å bo. Mammaer er alltid bekymret vet dere [8D]

Sist gang fant vi ut at jeg var gravid noen dager før jul, så vi skrev et julekort til besteforeldrene om at julepresangen ble litt forsinket i år, men ville ankomme en gang til sommeren. Eneste hintet utenom det var et klistremerket av en stork nederst. Tok litt tid før dem skjønte det, men utrolig morsomt å se reaksjonen!

Back
Topp