Bestefar

Lilletrille

Gift med forumet
Vi har et flott sett besteforeldre. Bianca er kjempe glad i de. Hun er så glad i bestefaren sin at når han kom i dagtidlig for å kjøre sambo på jobben så hylskrek hun når han måtte gå. Han holdt og koste litt med henne mens han ventet på sambo, så da de måtte gå, ville hun bare være hos han. Bare dyttet vekk meg og sambo.
Flott at hun er gå glad i han, men hun gråt mere enn det hun noen gang har gjort når jeg har levert henne i bhg[8D] Noen ganger lurer jeg litt på den jenta altså[8D]

Små barn vet å sette pris på gode besteforeldre [:)]

Akkurat sånn er Odin også! Vil bare være hos bestefar. Og griner masse når vi skal reise fra han! Og han liker heller ikke hvis noen andre koser med bestefar![:D][8D]

Koselig da! Eiliv tasser etter Bestefar så mye han kan han også, og det er heldigvis en gjensidig greie de har, siden storesnupp er Bestemordalt nummer 1 (og nummer 2, 3, 4, 5 og 6...)

Er så koselig når det er sånn. Hu er veldig sånn mot bestmor. (svigermor)
Syns det er ekstra godt når hu er sånn mot besteforeldrene i porsgrunn også. Godt å vite at selv om bhu ikke ser de sååå ofte, så vet hu hvor hu hører hjemme[:D]

Her er også bestefar helten (kan det ha noe med en plenklippertraktor som tar turen til postkassen borti veien hver morgen knerten er på besøk, eller annen lignende aktivitet?) Da jeg skulle reise til Danmark på søndag hadde ikke Solan helt tid til å si hade til meg for han skulle sitte på bestefars arm, llitt senere på dagen, da mine foreldre dro, gråt han til gjenngjeld kunne min kjære fortelle [8|] velger å tro at han er aller mest glad i meg alikevel [8D][:D]

Her er morfar den store helten ja. Når han er i rommet så er meg og sambo luft[:D]

Er så gøy å se syns jeg [:D] Vi er så heldige å ha to sett med besteforeldre i umiddelbar nærhet og jeg er så glad på snuppas vegne [:D] + litt luksus for foreldre med tanke på barnevakt osv [8D]

Back
Topp