Har vogndille og kikker og kikker... 
Hvilken vogn synes du er best om vinteren?
Hvilken vogn synes du er best om vinteren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kommer vel an på hvor du bor, bruksområde, vær og vind osv. Ikke så mye erfaring, men vi kjøpte emmaljunga med tanke på at mini ville ligge i bagdelen da (septembertermin). Vi har svingbare hjul på understellet, men her er det sjeldent snø så slipper å ta hensyn til det![]()
Vi har den. Jeg hadde ingen problemer med den i vinter. Ikke veldig mye snø i Østfold i fjor da, men ingen problemer når det var snø. Kan jo låse hjulene foran. Veldig fornøyd meg vognaEr det noen som har erfaring med brio smile på vinterføre? Har kjøpt den til lille som kommer i november.
Vi har den. Jeg hadde ingen problemer med den i vinter. Ikke veldig mye snø i Østfold i fjor da, men ingen problemer når det var snø. Kan jo låse hjulene foran. Veldig fornøyd meg vogna![]()
Vi å havner nok på emmaljunga edge, men med duo combi classic chrome understellet (eller hva det heter). Fått tips av kjente som har dette at det er lurt med lufthjul om vinteren, i tillegg kommer vi til å trille en del i skogen og i litt ullent terreng resten av året, og da demper det godt. Vil ikke ha svingbare hjul, det blir heller på en litt lettere vogn vi skal ha senere.Jeg har bestemt meg for å kjøpe emmaljunga edge duo vogn. Men jeg er så usikker på understellet pga vinteren. Har termin i november. Vi falt veldig for de svingbare forhjulene som man kan låse. Noen som har erfaring med de ang snø og grus? Ser for meg at det kan samle seg mye snø mellom hjula og hjulskjermen. "/
Vi å havner nok på emmaljunga edge, men med duo combi classic chrome understellet (eller hva det heter). Fått tips av kjente som har dette at det er lurt med lufthjul om vinteren, i tillegg kommer vi til å trille en del i skogen og i litt ullent terreng resten av året, og da demper det godt. Vil ikke ha svingbare hjul, det blir heller på en litt lettere vogn vi skal ha senere.
Vi har de luxe understellet til vår. Er kjempe fint laget på den gamledagse måten med store tynne hjul. Er helt fantastisk på vinteren. Hadde brio smile før og den var håpløs på vinteren i forhold.Jeg har bestemt meg for å kjøpe emmaljunga edge duo vogn. Men jeg er så usikker på understellet pga vinteren. Har termin i november. Vi falt veldig for de svingbare forhjulene som man kan låse. Noen som har erfaring med de ang snø og grus? Ser for meg at det kan samle seg mye snø mellom hjula og hjulskjermen. "/