Beste vinterlue uten knyting.

gutt09jente11

Forumet er livet
Skal kjøpe ny lue til 5 åringen, og nå blir det uten knyting. Han har en Reima og en Kivat nå med knyting som han bruker, men må ha enda en, og da kjøper vi uten, så han har til neste år også.

Elsker Kivat sin, men finner ikke uten knyting.

Vil ikke ha halslue. Hva er deres erfaringer?

Jobber i bhg. og enda ikke funnet en lue som sitter godt på ørene............

Det finnes en fleecelue som går med ved årene (lengre bak i nakken og ved ørene og går opp foran ved ansiktet). Men husker pokker ikke merket. Kan det være polarn o pyret tro?

Vi har en fra vossatassar som er veldig god Har også et barn i bhg som har en fra Lindex som er veldig god

Har en fra reima til min på 4,5 som vi er fornøyd med. Den går ned på ørene, og har vindinnlegg der. Er i ull og har en liten dusk. Lua sitter veldig godt på, usikker på navnet.

Har en fra reima til min på 4,5 som vi er fornøyd med. Den går ned på ørene, og har vindinnlegg der. Er i ull og har en liten dusk. Lua sitter veldig godt på, usikker på navnet.

Har sett disse jeg også, men har inntrykk av at de klaffene går litt oppover utover leken.. og da funker det jo ikke så bra

Gjør ikke det på mitt barn i hvertfall, holder til fjells også. Tenkte på noe ala disse:
image.jpg image.jpg

ImageUploadedByBV Forum1418425106.814477.jpg
Eg har denne luen frå vossatassa te min 18 mnd gamle gutt og gutten på 4. Sitt som et skudd :) godt nedpå ørene :)

Jeg kjøpte en lue fra Name it til min gutt på 3,5. Prøvde å finne den på nett for å vise bilde men fant ikke. Den er i hvert fall ganske tykk med ekstra fôr ved ørene. Sitter stramt og godt og den er ganske lang så den kan trekkes godt nedover ørene. Det er en topplue-sak med dusk øverst, og den er svart/blå/grønn (tre veldig brede "striper" med farge). Elsker den lua, og det gjør han også:)

Toåringen har en hjemmestrikket en, og den sitter godt over ørene. Kan det være et alternativ?

Back
Topp