Beste vinterdress?

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Til 3 åring i ute-barnehage :)

Reima Stavanger. Beste dressen vi har hatt, den er varm, veldig grei rundt armene osv, og veldig slitesterkt stoff. Den dressen vi har tåler nok en sesong til med gutten, og at søstera arver den når han vokser fra den. Enda kan det være mer igjen av dressen til senere.

Kommer an på kroppsformen til barnet og på klima.
Men den aller beste vi hadde var isbjørn of Sweden , aldri vært borti bedre dress hverken som bhgansatt eller foreldre

Vært mest fornøyd med vinterdress fra Didrikson til 3åringen min :)

Har vært fornøyd med reima Stavanger :) har tålt hard bruk med aking på asfalt og er lett å rengjøre med klut. Varm også, puster godt! I tillegg er den fin rundt armene uten å stramme veldig. Mine barn er normalE i kroppen:)

Vi var veldig fornøyd med Reima og hadde den i to sesonger. Prøvde en Gullkorn design i fjor som var veldig liten i størrelsen og ble nesten ikke brukt... I år blir det Reima igjen :angelic:

Hah banna litt inni meg av reima prisen :dead:

Enig i det med reima, som vanlig ;)

Hva er galt med reima? Er jo ett merke som har vært ansett som veldig bra over veeldig mange år…

men for den prisen går jeg nok heller for isbjørn..

Hva er galt med reima? Er jo ett merke som har vært ansett som veldig bra over veeldig mange år…

men for den prisen går jeg nok heller for isbjørn..
Synes rett og slett ikke kvaliteten holder mål til den prisen, flere barn på jobb som har slitt ut sine før vinteren er over.

Vi har alltid vært veldig fornøyde med Didrikson
Vinterdressene. Gode tilbud også på de bl.a på OBS.

Veldig fornøyd med både Wheat og Gullkorn Design. Har begge de + Reima som reserve. :D

Vi har hatt både reima, wheat, isbjørn of sweden og bergans.
På de kaldeste dagene er det ingenting som slår isbjørn of sweden (det sier de i barnehagen og), så vi går for denne i år og til jenten vår på 3,5 år. Tror det blir to-delt sett fra Bergans i tillegg, siden vi har vært veldig fornøyd med dressen der på de litt mindre kalde dagene. Vi må nesten ha to sett i barnehagen siden de er ute 95% av tiden (friluftsbarnehage), og hun har av og til tisseuhell fremdeles.

Reima var helt feil for vår del, syns den ble altfor stiv i forhold til de andre, i tillegg til at passformen var feil for vår jente. Wheat var ok, veldig fin å se på, men ble for klumpete.

Haha her var du i mindretall angående reima
Ja, men fortsatt vår erfaring. Gutten min sleit ut 2 dresser på en halv vintersesong, da fikk vi pengene igjen for en tredje, da ble det Bergans, som så ubrukt ut på samme brukstid.
Samme opplevelse med parkdressen, stor slitasje på kort tid. Det har jo både med kvalitet og passform på dressen, som ikke passer min sønn godt.
Siden har vi hatt Bergans som vi på 5 år aldri har fått hull i og dressene har sett mer eller mindre ubrukt ut. Kjøpt på salg og solgt brukt for en ganske grei pris, betyr at jeg ofte har brukt Max 500 på dress hver sesong.
Men jeg kjenner mange med samme opplevelse, og mange som elsker de, så..

Polarn O pyret og Bergans har jeg vært desidert mest fornøyd med. Gode og slitesterke, holder seg like fine og er praktisk og varme. Synes også størrelsene varer lenge. Hvis det er litt fuktig vær så har barna holdt seg tørre likevel.

Reima er det merket jeg har vært minst fornøyd med.

Ja, men fortsatt vår erfaring. Gutten min sleit ut 2 dresser på en halv vintersesong, da fikk vi pengene igjen for en tredje, da ble det Bergans, som så ubrukt ut på samme brukstid.
Samme opplevelse med parkdressen, stor slitasje på kort tid. Det har jo både med kvalitet og passform på dressen, som ikke passer min sønn godt.
Siden har vi hatt Bergans som vi på 5 år aldri har fått hull i og dressene har sett mer eller mindre ubrukt ut. Kjøpt på salg og solgt brukt for en ganske grei pris, betyr at jeg ofte har brukt Max 500 på dress hver sesong.
Men jeg kjenner mange med samme opplevelse, og mange som elsker de, så..

Absolutt! Betviler ikke din erfaring :) Syn reima er enten elsket eller hatet, ingenting i mellom, bare ytterkanter… for de som liker dem elsker dem jo… blir forvirra jeg :dead:

Back
Topp