Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Til 3 åring i ute-barnehage 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bergans er vår favoritt. Isbjørn på nr 2.
Reima aller aller sist![]()
Enig i det med reima, som vanligBergans er vår favoritt. Isbjørn på nr 2.
Reima aller aller sist![]()
Enig i det med reima, som vanlig![]()
Synes rett og slett ikke kvaliteten holder mål til den prisen, flere barn på jobb som har slitt ut sine før vinteren er over.Hva er galt med reima? Er jo ett merke som har vært ansett som veldig bra over veeldig mange år…
men for den prisen går jeg nok heller for isbjørn..
Hva med wheat? molo , name it osv er jo også godeHah banna litt inni meg av reima prisen![]()
Ja, men fortsatt vår erfaring. Gutten min sleit ut 2 dresser på en halv vintersesong, da fikk vi pengene igjen for en tredje, da ble det Bergans, som så ubrukt ut på samme brukstid.Haha her var du i mindretall angående reima
Vi er enige der jaEnig i det med reima, som vanlig![]()
Ja, men fortsatt vår erfaring. Gutten min sleit ut 2 dresser på en halv vintersesong, da fikk vi pengene igjen for en tredje, da ble det Bergans, som så ubrukt ut på samme brukstid.
Samme opplevelse med parkdressen, stor slitasje på kort tid. Det har jo både med kvalitet og passform på dressen, som ikke passer min sønn godt.
Siden har vi hatt Bergans som vi på 5 år aldri har fått hull i og dressene har sett mer eller mindre ubrukt ut. Kjøpt på salg og solgt brukt for en ganske grei pris, betyr at jeg ofte har brukt Max 500 på dress hver sesong.
Men jeg kjenner mange med samme opplevelse, og mange som elsker de, så..