beste ullsokker med antiskli?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
ulvang?
janus?

andre??

må ha masse! :):):):):):):)

Kan jeg tenke meg tips om også! Kjøpte en Janus strømpebukse her med skliknotter, men etter bare én dags bruk satt bare halvparten igjen og resten var løse..

Kommer til å kjøpe et par sokkemokkasiner til, fornøyd med dem jeg kjøpte sist på HM, og kjekt å ha utenfor glatte strømpebukser :)

Har bare ullvang, men syns de er knallgode i alle fall!!!

flere?

liker ikke så godt trysil,synes de er så stramme i leggen,var allefall de sist vinter til imre.

Fungerer det å lage selv da kanskje? Finnes jo sånne flasker med anti-skli man kan kjøpe på panduro, lurte på om jeg skulle prøve på P's janussokker...

her bruke me ikkje antiskli lengre.. av og til berre, men må bytte når me skal ut likevel, for det er anbefalt å ikkje bruke antiskli i sko fekk eg beskjed av då svigermor hadde kjøpt sko til Odin hos sånn ortoped dame eller ka da heite..

edit: men har gode erfaringer med både ullvang og janus då:D

Vi har kun Janus ullsokk med antiskli. De er veldig gode. Men litt stram over leggen for de som har litt mer spekk for å si det sånn [:D] Det problemet har ikke vi med Elias [;)] Her er det motsatt, så de er de eneste som ikke sklir ned [:)]

Syns Reflex sine på barnas hus er helt topp!
Ulvang stopper blod tilførselen på jenta mi[:D]

ORIGINAL: juuli

Syns Reflex sine på barnas hus er helt topp!
Ulvang stopper blod tilførselen på jenta mi[:D]

jeg kalrer ikke ullundertøyet fra reflex,får helt noia av å ta på det,må sies at jeg ikke klarer tøymykner,og det kjennes ut som om dette har fått en overdooose av det..iiisj,men sokkene er kanskje anderledes?

Kjøpte nettopp ullsokker fra Name It med antiskli. Knallgode. Kosta 30kr pr par ;)

haha,bare klaging her,men de nupper sånn på imre....
ORIGINAL: Mitchi

Kjøpte nettopp ullsokker fra Name It med antiskli. Knallgode. Kosta 30kr pr par ;)

jeg anbefaler ikke ullsokker med antiskli på.
alle barnehagene jeg har jobbet i eller hatt kjennskap til gjør heller ikke det. det er fordi de antiskli-knottene under leder kulde. så ungene blir mye fortere kalde på beina med sånne sokker nedi skoa....

jeg liker ikke antiskli på ullsokker. Liker tynne ullsokker, gjerne tom og trine.
men, skulle jeg hatt det, ville jeg kjøpt sånn tube og lage antisklimerker på noen sokker som var gode i seg selv.

Back
Topp