Beste tv-serie?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hva synes du?
Jeg er bitt av hotell Cæsar-basillen.. I tillegg ser jeg på alt som har med sykehus/ambulanse/legevakt å gjøre, friends, baby daddy(kun fordi Ben er så kjekk, heh), og reality som ikke inneholder dumme blondiner :P (paradise, bl.a)

Grey's Anatomy, Scandal, West Wing, sikkert tusen til men husker ikke i farta :p

Ser på alt av realitets-programmer fra Norge (på liv og død, nattevaktene osv), Big Bang Theory, Castle, Baby Daddy (ja, han er kjekk :P ), Friends..

Lost !!!! Så greys, prison break, gossip girl, the 100, modern family :)

Game Of Thrones
Pretty little liars
Modern family

Har fått helt hekta på The Flash og Arrow.
Beste tvserien er How i met your mother.
Ser også Bones, Pretty little liars, revenge, castle

Modern Family
Pretty Little Liars
Devious maids <3 <3 <3

Må innrømme at jeg ser på Paradise Hotel. Og syntes det er ganske artig :P

Hvis jeg må velge en må det bli Nashville. Musikk, romantikk, drama og spenning = perfekt :)
Men jeg kan ramse opp maange til :P

The Big Bang Theory
Modern Family
Friends
3rd Rock From The SUN.
Alle elsker Raymond
Buffy
Angel
Grimm
Once upon a time

Husker ikke flere :P

Ser på home and away, hart of dixie, the 100, neste sommer, helt perfekt, greys, chicago p.d. :)

Jeg er utrolig glad i dexter! Har ikke sett den siste sesongen, med vilje, vil ikke at det skal ta slutt. Ser også på Bones og Castle, men er også veldig glad i britisk krim, som Midsummersnight murder og en ny som går nå, britisk, som jeg ikke husker navnet på i slengen :-P
Z-nation er kul! Blackstrom er kul! Big bang selfølgelig ;-) og mange flere, gubben er litt vel god på nedlasting :-P

Big bang theory, frustrerte fruer, lillyhammer, the l word, revenge, på liv og død.
Har begynt å se på frikjent nå og den ser bra ut :-)

The walking dead
Orphan black
Hart of Dixie

Drop dead diva går det i her. 6 sesonger på netflix :)

Back
Topp