Beste tips til hårfjerning

Steinbukken'90

Forelsket i forumet
Så, i disse sommertider, hva er deres beste tips til hårfjerning? Legger og bikinilinje spesielt, hva gjør dere?

Bilinilinja vokser jeg helst, har blitt vant til det så det gjør ikke vondt, men er litt styr å gjøre, så jeg har gått over til hårfjerningsspray, selv om voks gir bedre resultat. Barberer leggene, for de gangene jeg har vokset dem, holder jeg på å klø meg fordervet etter noen dager. Barbering gir ikke kløe på leggene, men i bikinilinja. Så jeg er kanskje litt sær :p så bruker jeg threading i fjeset.

Så, i disse sommertider, hva er deres beste tips til hårfjerning? Legger og bikinilinje spesielt, hva gjør dere?
Nedentil går jeg til hudpleien å tar brasiliansk ver 5 uke, så vært 500 kronene det koster. .på leggene bruker jeg sånn maskin som napper ut hårene veldig greit :)

Jeg foretrekker å vokse. Spesielt i bikinitider, da slipper man å ta hårene daglig :p

Jeg vokser selv bikini linjen med veet varmvoks (et apparat som varmer opp) leggene barberer jeg. Vet ikke om det er hormonene men jeg føler at hårene vokser mye kraftigere nå som gravid?? :sorry:

Bruker bare høvel... Og så smører jeg meg med kondomeriets vibratorrens etterpå :p da blir jeg ikke nuppete :)

Back
Topp