Beste tips til dåp

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Arin skal døypast på søndag og er ute etter dine beste tips i forhold til kyrkja men også til festen etterpå :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

;)
Ikke få omgangssjuka. Det gjorde vi.... lykke til.

• Liker
Reactions: EJ
Jeg trenger serviett-tips!! Hvor har de søte dåpsservietter?? Føler jeg har lett og lett :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Kom minst 30 min før så du rekker å skifte og gi han litt mat før sermonien. Følte dem tiden der gikk altfor fort.. Den dagen vi døpte var det sykt klamt så vi holdt på svette ihjel inni kirka, når vi holdt baby med stor kjole og mye varme. Er dere varme av dere ta med servietter/ lommetørkle.

Avtal med faddere eller andre at de venter på dere hvis dere vil ha noen gruppebildee med presten i kirken etterpå. Vi gikk jo først ut, også inn i venterommet siden det nii regna. Når jeg kommet ut for å ta mitt bilde. Hadde alle de jeg ville ha med dratt til festlokalet:/

Hvis dere ikke feiret hjemme etterpå. Husk å ta med vogn eller lett tilgjengelig soveplass.. Baby ble sykt sliten av alle inntrykkene og oppmerksomheten.

Er det varmt: bare ha en hvit tanktopbody under dåpskjolen.

Ha med en flaske melk viss du har bunad (det reddet oss, siden det var så varmt og tett i kirken, så ble han sultentørst før gudstjenesten var ferdig.

Prestens tips: kom tidlig så blir barnet vant til lukt og akustikk/lyd.

Lykke til!

Februar -14 mamma <3

Jeg trenger serviett-tips!! Hvor har de søte dåpsservietter?? Føler jeg har lett og lett :p

Lillegutt 5/3-14 <3

Eg kjøpte nokon på ein butikk som heiter Fix ide. Var blå med søt skrift om baby.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Jeg fant søte rosa servietter med hvite "dotter" på panduro :)

Planlegg godt og skriv en detaljert handleliste hvis du skal ordne mat selv. Og husk å handle inn ekstra dopapir, går fort med mange gjester:D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp