Beste tørketrommel

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Vi må ha ny tørketrommel da vår gamle har tatt kvelden.
Vi er to voksne og to små barn. Bruker i hovedsak tørketrommelen til å tørke håndklær/kluter, sengetøy, undertøy. Noen som har noen å anbefale? :)

Bruker den lang tid på programmer?

Der er mange mulige programmer for forskjellige "materialer". Men når vi tørker håndduker/sokker osv så bruker den ca 2 t.
For oss så funker det fint :) vet ikke hva som er normalt heller jeg, haha :p
Men finnes jo mange forskjellige modeller av Electrolux :)

Der er mange mulige programmer for forskjellige "materialer". Men når vi tørker håndduker/sokker osv så bruker den ca 2 t.
For oss så funker det fint :) vet ikke hva som er normalt heller jeg, haha :p
Men finnes jo mange forskjellige modeller av Electrolux :)
Jeg leste på en maskin (aldri hatt tørketrommel før, bare kombi vask/tørk), og den brukte 2,5 time på et standard tørkeprogram :p samboeren min fikk bakoversveis.. vet ikke hva son er normalt jeg heller, så måtte spørre hehe :D

Jeg leste på en maskin (aldri hatt tørketrommel før, bare kombi vask/tørk), og den brukte 2,5 time på et standard tørkeprogram :p samboeren min fikk bakoversveis.. vet ikke hva son er normalt jeg heller, så måtte spørre hehe :D

Da er det sikker normalt med rundt 2-3 tima da :p haha :)
Har liksom aldri tenkt at det er lang tid, for har liksom vært vandt med det heile tida :)

Vi har Electrolux tørketrommel HT33K8126, kondenstørketrommel:) veldig fornøyd. Finnes mange ulike programmer og velge mellom, også kan man også stille inn tid selv. Det programmet vi bruker mest tar 1t 50min, men hvis klærne er tørre etter 1t 20min, så stopper den:) har også program før ull og silke, men har ikke prøvd de ennå:p

Min neste tørketrommel skal være koblet rett på avløp, og være energiklasse A eller B. Har C nå.. Bortsett fra det har jeg ingen kriterier. Vår er 7 år nå, og et ukjent merke, så venter egentlig bare på at den ryker :p

Last edited:
Har AEG og den er veldig god. Er kjempefornøyd med den. Men er 11 år gammel nå. Still going strong ! *bankibordet* :D

Vi har whirlpool 6th sense. (tar 9 kg klesvask og er energi kl b)
Bruker litt over 1 time på å tørke sengetøy,håndduker og truser.
Resten av klærne våre henges opp til tørk og de er tørre etter 12 timer :P

Back
Topp