Beste streaming side?

FrøkenSmiley

Andre møte med forumet
Har alt tilgang til netflix og viaplay men vurderer å skaffe meg hbo, c more eller en annen men vet ikke hvem som er best! Netflix og viaplay har greit utvalg men synes at spesielt netflix mangler mange av de store filmene (mye b-filmer) og viaplay mangler ofte filmer jeg vil se de også. Noen som har erfaring med andre sider en viaplay og netflix?

Det jeg ikke finner på netflix laster jeg heller ned :)

Kommer ann på hva du liker og se på, men jeg bruker sumo en del. Ser hockeykamper (takk gud for at de har fått ut finger med og sende de kampene et sted!) Og der er det noen filmer og serier og slikt. Jeg liker det :) Har også Netflix i tillegg :)

På HBO nordic kan du jo se alt de har av utvalg. Så kan du jo vurdere ut fra det. Jeg har HBO, kjøpte det for noe spesifikke serier.
Liker at du kan bruke det på forskjellige steder, og at episoden begynner der du stoppet den sist selv om du bytter fra pc til nettbrett f.eks.

Likar viaplay fordi du kan laste ned og sjå når du ikkje har nett. Men har også Netflix, for likar fleire serier der. :) og hbo for nokre spesifikke serier. Men deler abonnement med mine søsken, så me har fleire brukarar på kontoane. :)og så blir det ikkje så dyrt:)

Back
Topp