Beste strømpebukse for gravide?

Inkognito

Glad i forumet
Februarlykke 2022❄️
Hei!

I går kom lønningen inn, og jeg gikk litt bananas på kjolefronten da jeg kjenner det er så kjipt med disse gravidbuksene som aldri har fin passform på meg.. men så oppdaget jeg da i dag tidlig at ingen av strømpebuksene mine sitter fint lenger.. sklir bare ned… så hvor får jeg kjøpt de beste strømpebuksene som sitter fint over gravidmagen? Gjerne i fysisk butikk

Hei!

I går kom lønningen inn, og jeg gikk litt bananas på kjolefronten da jeg kjenner det er så kjipt med disse gravidbuksene som aldri har fin passform på meg.. men så oppdaget jeg da i dag tidlig at ingen av strømpebuksene mine sitter fint lenger.. sklir bare ned… så hvor får jeg kjøpt de beste strømpebuksene som sitter fint over gravidmagen? Gjerne i fysisk butikk

Følger

Forrige svangerskap kjøpte jeg på hm. De har en del ulike tykkelser og typer. Har ikke tatt de ordentlig i bruk enda dette svangerskapet, kan være de har endret seg hos hm.

Kjøpte en svart, 100 denier på Lindex for en måneds tid siden som jeg har vært veldig fornøyd med. :)

Jeg kan foreløpig bruke Pierre Roberts strømpebukser 50ish eller 100 denier fra rema. Jeg kjøper den største størrelsen 48? For den går fint over magen enn så lenge.

Cubus pleide ha gravidstrømpebukser før som varte litt (ca en ukes tidfør de begynte å rakne, men det er en stund siden jeg var inne der og så sist, så er usikker på om de fortsatt har.

ellers har jeg tenkt å kjøpe Snag tights på nettet når jeg har budsjett til det.
De skal visst vare lenge, så det må jo prøves ut

Hm sine gravid strømpebukser er helt jævlige:woot: de har laget en søm som knager i lårene, skjønner ikke hvordan de har fått til et så dårlig produkt :p så hold dere unna! Au!

Gøy tråd! tenkte på dette når jeg gikk i Oslo på lørdag med strømpebuksen på knærne. Hm sin er ikke å anbefale! den er gruuusom :wtf:

Følger.

Kjøpte en helt vanlig strømpebukse i ullmiks på cubus nylig, den passer ganske fint over magen nå i strl M, bruker til vanlig S/M i bukse. Den blir nok litt knapp etterhvert, men fungerer greit uten å gli/krølle seg, og har til nå ikke klødd (brukt to ganger/2 hele dager).

https://cubus.com/no/p/strompebukse...-gra-undertoy-strompebukser-dame/7313009_F961

det står at den er smal i passformen, og det tenker jeg stemmer, men den strammer ikke veldig over magen, ganske behagelig til min uke 19 mage egentlig. Står også at den er normal i livet, men hos meg går den langt over navlen og holder seg fint på plass, men når er jeg ikke så høy heller

siden den er så smal i beina tenker jeg at den muligens kunne vært ok å size-up for å få bedre plass til magen, uten at den blir for løs i beina. Hadde jeg skulle kjøpt en ny i dag ville jeg gått for 1-2 størrelser mer enn til vanlig, så note to self blir å teste ut L hvis jeg fortsetter å like den :)

Jeg synes Cubus sine, i en størrelse større enn normalen, fungerer fint. Men jeg bruker stort sett bare ullstrømpebukser da, og de er jo ganske formløse. Av tynne aner jeg ikke, men vil tro de uten form (holdin, rumpeløft og alt sånt) er greie :scratch

Heller ikke fornøyd med hm sine. Føler de doble sømmene glir ned og gnager på lårene om jeg ikke heiser opp hele tida

Takk alle sammen :happy: tror jeg skal gå på lindex en tur å høre med de, evt cubus. Føler det generelt er litt bedre kvalitet på lindex enn på cubus, og bedre hjelp å få. Styrer unna hm sine :woot:

Jeg kjøpte gravid strømpebukser i går faktisk på KappAhl, 60 og 100 denier. Satt kjempe bra

Jeg endte med disse to fra lindex :happy: de satt veldig godt på, og sklir ikke. Er imidlertid ikke helt sikker på om de er like gode som fullgravid (vi får se). Jeg bruker m til vanlig, og disse i 40/42 passet, men bør nok gå opp til største størrelse om jeg skal kjøpe flere (er 174- så kjøper alltid litt stor størrelse i strømpebukser). spesielt den med stoff på innsiden var litt lite strekk i og dermed litt trangere :happy:

Vedlegg

• 98AD8DBF-61ED-44E8-96B3-B22A7198F6C1.jpeg
    98AD8DBF-61ED-44E8-96B3-B22A7198F6C1.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 35
Back
Topp