Beste skolesekk

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Hvilken sekk synes dere er best til småskolebarn? Brukt Bergans i barnehagen.. Noen som har erfaring med free of Norway?

Er lurt å teste de, for det kommer an på barnet. For min passet bergans best

Det er stor forskjell.

Eldste passer best troll, yngste bruker beckmann. Den siste der passa overhode ikke på eldste.

Jeg selv er veldig fornøyd med bergans.

Vi har brukt beckmann og de er veldig fornøyde. Eldste har en annen nå da, fordi hu har en spesiell en med anime greier på som jeg måtte få bestilt gitt :p Er nok ikke merkesekk da. Men for hu er den absolutt alt i hele verden med den logoen og alt på :p

Men beckmann har vi brukt fra både bhg, 1 - 4, 5 - 7, og ungdomsskole sekk.

Hatt en del sekker, men eneste som tåler bruken til mine barn er beckmann. De kan vi ha i flere år, mens bergansen vi hadde var hull i og så ut som en sekk som var mange år gammel etter et halvt år. Jeg vet ikke hva unga gjør med sekkene sine, men beckmann er like pen selv om den er tre år gammel. De sitter også godt på ryggen til mine barn :)

Det er stor forskjell.

Eldste passer best troll, yngste bruker beckmann. Den siste der passa overhode ikke på eldste.

Jeg selv er veldig fornøyd med bergans.
Beckmann passet heller ikke min , altfor bred når det gjaldt barnesekkene. På ungdomsskolen derimot fikk han beckmann

Back
Topp