beste restaurant i trondheim?

jaya86

Forelsket i forumet
Hva synes du er den beste restauranten i trondheim? Tenkte å gå ut å spise med noen venner i kveld, og trenger tips til hvor jeg skal bestille bord. Er alt-spisende [:)]

gjerne også hvorfor du synes den er best [:D]

Når jeg først skal ut for å spise velger vi kvalitet fremfor kvantitet[;)]
Altså Credo eller Emilies er blant mine favoritter...
Men til en litt billigere penge har vi Jonathan for en super kjellerbiff, Frati skal ha god italiensk mat... Tja... kommer vel helt ann på hva dere vil ha? Men hvis solen holder seg blir det superhyggelig å sitte på solsiden i kveld da, masse gode og ikke minst rimelige restauranter å velge imellom der[8D]

Håper dere får en hyggelig kveld!!

"frat"i har som sagt mye godt, men min favoritt er "grønn pepper" som har mexicansk mat......mmmm, elsker det[:D]

Ai Suma hadde veldig god mat sist jeg var der. Ellers så er Frati og Ristorantino grei for enkel italiensk mat. På 2 rom og Kjøkken har jeg aldri spist, men hver gang jeg går forbi lukter det så godt at jeg holder på å svime av! [8D] Så den MÅ jo være bra! [:D][;)]

ble visst grilling på oss i dag istedet for restaurant, men dytter tråden opp for flere tips til en annen helg [:D]

ORIGINAL: mammantilenengel

lammesteken til frati <3

*nå får jeg vann i munnen*

Den black N white er også nydelig [:D]

vil anbefale frida som serverer ekte mexcicansk mat og drives av mexcicanerer..nyydelig og ti ganger bedre enn tex mex... ligger i fjordgata.. ved krysset før  sentralstasjonen ikke langt fra grønn pepper fagtisk...[8|]

Graffi er min favoritt,sammen med frati og jonathan:)

ORIGINAL: *SusieQ*

Jeg vil anbefali Graffi i Thomas Angels gata. Kjempegod mat, kul plass, ikke for stivt og ikke for hipt!

www.graffigrill.no

Og der anbefaler jeg Grillfest.. å herreguuuud så mye god mat man får [:D]

Jonathan, Fratis og Big Horn[;)]

ORIGINAL: jaya86

Hva synes du er den beste restauranten i trondheim? Tenkte å gå ut å spise med noen venner i kveld, og trenger tips til hvor jeg skal bestille bord. Er alt-spisende [:)]

gjerne også hvorfor du synes den er best [:D]
Kyoto. sushi!! nam nam og flinke folk som jobbe der. var jaffal det når eg bodde i tr.h.
frati har masse godt også.[:D]

Big Horn (Ravnkloa), Graffi (Thomas Angellsgt), Jonathan (Dronningensgt), Frati (Munkegata) og Ajo Tapas (Solsiden)[:)] 

Back
Topp