beste renseprodukt du vet om!

LilleLavendel

Forumet er livet
ja, hva er det?
her i gården er det dermalogica ultracalming cleanser som funker best! men nå prøver jeg sensilis sin:) vil gjerne høre om andre har gode erfaringer med andre merker også!
jeg har normal til sensitiv/tørr hud, små porer.

Jeg bruker dermalogica essential cleansing solution[:D]Den er kjempe god[:D]

MD formulations! Helt klart, jeg har blandingshud og dette er det beste jeg har vært borti værtfall, anbefales! [:)]

ORIGINAL: hønepønemor

MD formulations! Helt klart, jeg har blandingshud og dette er det beste jeg har vært borti værtfall, anbefales! [:)]

kanskje ikke midt i blinken for sensitiv hud? eller hva tror du? har hørt veldig mye bra om den for blandingshud:)

ORIGINAL: LilleLavendel

kanskje ikke midt i blinken for sensitiv hud? eller hva tror du? har hørt veldig mye bra om den for blandingshud:)

De har for sensitiv hud også [:)] jeg bestiller fra lookfantastic og bestiller sånt reisesett, du kan jo ta en titt på denne, er for sensitiv hud http://www.lookfantastic.com/beauty/md-formulations/gifts-and-packs/md-formulations-sensitive-anti-wrinkle-kit.html

Skrubb:

md formulations Face and Body Scrub

Rens (skum)

Ole Henriksen African Red Tea Foaming Cleanser

Kan på det aller varmeste anbefale Ole Henriksen sine produkter, jeg har fått en helt annen hud og glød etter at jeg begynnte med disse!

De har for sensitiv hud også [:)] jeg bestiller fra lookfantastic og bestiller sånt reisesett, du kan jo ta en titt på denne, er for sensitiv hud http://www.lookfantastic.com/beauty/md-formulations/gifts-and-packs/md-formulations-sensitive-anti-wrinkle-kit.html

oh, men jeg har jo ikke rynker?:) men du, ble du sår når du begynte å bruke den?

ORIGINAL: trudepude_

Skrubb:

md formulations Face and Body Scrub

Rens (skum)

Ole Henriksen African Red Tea Foaming Cleanser

Kan på det aller varmeste anbefale Ole Henriksen sine produkter, jeg har fått en helt annen hud og glød etter at jeg begynnte med disse!

kan den fra ole henriksen brukes på øyne også? og blir du tørr i ansiktet av den?:)

kan den fra ole henriksen brukes på øyne også? og blir du tørr i ansiktet av den?:)

Jeg bruker renseskummen i hele ansiktet, den fjerner også øyesminke (uten at du må gnikke). Etterlater huden silkemyk og glødene, passer til alle hudtyper. Når det er sagt er denne i anti-aging serien til OH - det er aldri for sent og begynne, men det er ikke sikkert at du trenger akkuratt denne.. [;)]

oh, men jeg har jo ikke rynker?:) men du, ble du sår når du begynte å bruke den?

Vet ikke hvordan det er for produktene for sensitiv hud, men for kombinert hud så kjente jeg litt sviing i begynnelsen ja [:)] De har andre produkter der inne da, for sensitiv hud, men da ikke i reisesett, så da kan du velge ut de produktene som passer for deg. Endel billigere enn i Norge såvidt jeg vet hvertfall[:)]

Dytter! Har ikke funnet noe merke eg liker endå..

Jeg har fryktelig lyst til å prøve fra Matis.
Har brukt fra Mary Kay lenge nå, men er en smule lei. Er veldig gode produkter da, så de kan absolutt anbefales.[:D]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Har brukt fra Mary Kay lenge nå, men er en smule lei. Er veldig gode produkter da, så de kan absolutt anbefales.[:D]

matis har vedlig gode produkter,det samme har decleor forresten[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg vet, etter å ha lest om de iallefall.[8D][:)]
Også syntes jeg ikke det er så gæli ille priser heller. Man får jo kjøpt to store flasker med rens og tonic til ca 400,- fra Matis.
Har du brukt noe av produktene derifra selv?

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg vet, etter å ha lest om de iallefall.[8D][:)]
Også syntes jeg ikke det er så gæli ille priser heller. Man får jo kjøpt to store flasker med rens og tonic til ca 400,- fra Matis.
Har du brukt noe av produktene derifra selv?

Har brukt litt fra alle kanter jeg[8D] Det er kjempe god pris og probuktene varer lenge:)[8D]

ORIGINAL: trudepude_

Jeg bruker renseskummen i hele ansiktet, den fjerner også øyesminke (uten at du må gnikke). Etterlater huden silkemyk og glødene, passer til alle hudtyper. Når det er sagt er denne i anti-aging serien til OH - det er aldri for sent og begynne, men det er ikke sikkert at du trenger akkuratt denne.. [;)]

nei, er vel kanskje bare til å innse at jeg er gammel og må begynne på anti-rynke-greiene! slutte å leke struts! skal sjekke det ut. bestiller du på nettet? mener jeg så det et eller annet sted. liker tanken på at ting er så mildt at jeg har bruke det overalt, også øyne! da vet jeg at det er mildt nok for huden min...
hønepønemor: er skeptisk, kjenner jeg! jeg har ikke rød eller veldig tørr hud eller noe, men huden blir fort stram hvis jeg bruker for rensende rens, hvis du skjønner. hehe. men får kanskje høre med hudpleieren..!:) takk for tips iallefall!

så lurer jeg på noe ang mary kay: hvorfor selges det ikke på det åpne markedet, men bare gjennom disse partyene? blir sånn småskeptisk jeg da! ja, jeg er litt kritisk til hva som klines på huden min:D

ORIGINAL: Froskegele

Clinique sin 3-step serie [:)]

Digger Dermalogica og Ole Henriksen sine[:)]
Men pga økonomien bruker jeg nå SebaMed fra Apoteket, funker overaskende bra[:)]

Back
Topp