Beste råd til ømme bryster

Stjernestrikk

Elsker forumet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hello!

Jeg er litt desperat, sliter med fryktelig ømme bryster som bivirkning til den fertilitetsbehandlingen vi er i gang med.
Altså litt som de ømme brystene man får før mensen, bare værre (i alle fall i forhold til hvordan det pleier å være for meg) og i 14 hele dager!
Jeg våkner om natta når jeg prøver å snu meg, og det går virkelig utover nattesøvnen.
Hadde det bare vært et par dage hadde jeg bare holdt ut, nå trenger jeg tips for jeg har eksamen om 12 dager og er simpelthen nødt til å få litt god søvn før det altså
:anyone

Jeg har rett syndrom( vanskelig å stave) med smerter og ømme bryst. Når man går til lege eller jordmor med sånne problemer er rådet det samme, hold det varmt. Jeg er 17+3 og brukt ull innlegg siden jeg ble gravid og fikk fikk vondt.

Jeg har rett syndrom( vanskelig å stave) med smerter og ømme bryst. Når man går til lege eller jordmor med sånne problemer er rådet det samme, hold det varmt. Jeg er 17+3 og brukt ull innlegg siden jeg ble gravid og fikk fikk vondt.

Takk for svar :D
Hm, kanskje jeg skal prøve ullinnlegg selv om jeg ikke er gravid. Det kan i hvertfall ikke skade :)

Uff føler med deg, jeg har pms og sliter veldig med ømmebryst 2-3 uker i måneden.
Jeg sover med en varm og litt stram bh når der står på som verst. Varme er nok tingen her, det hjalp også veldig når jeg var gravid.

Varme omslag og kanskje en sånn sportsBH av ull fra Aclima eller Pierre Robert? God bedring:smug:

Sports-BH med ullinnlegg :)

Varme omslag og kanskje en sånn sportsBH av ull fra Aclima eller Pierre Robert? God bedring:smug:

Sports BH'en er funnet frem! Og den tror jeg faktisk ikke kommer av igjen med det første, det hjelper endel ;)
Nå skal jeg bare ha shoppet noen ull innlegg, hadde strikka dem selv hvis det ikke var for at jeg har senebetennelse ;/

Kanskje BH'en kan minne mannen om å holde fingra unna og... Han er bortskjemt med at jeg ikke har hatt syklus på minipillen, så de 6 åra vi har kjent hverandre har det vært fritt fram. Men nå kan han bare våge seg :P

BH (helst uten spiler) med ullinnlegg. Og bbhugme hjalp meg mye - hadde hele pølsen langs kroppen og fikk støtte.

Back
Topp