Støvel93
Blir kjent med forumet
Prøv å droppe et par dager? hvor langt er du?
8+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å droppe et par dager? hvor langt er du?
Folsyre er jo anbefalt til 12 uker - men du kan kanskje prøve et par dager?
Ja, verdt å teste ut kanskjeFolsyre er jo anbefalt til 12 uker - men du kan kanskje prøve et par dager?

Jeg ville ikke droppet dette, det opplyses om at det er viktig i starten av svangerskapet. kvalme er listet opp som mindre vanlig bivirkning av folat i felleskatalogen. Kanskje lurt vurdere det i samråd med fastlege ?Ja det gjør jeg! Er det det som gjør meg kvalm?
Helsepersonellet i meg synes at vi skal la være å råde folk til å droppe folsyren uten samråd med lege eller jordmor.... selv bare for ett par dagerPrøv å droppe et par dager? hvor langt er du?
Ja, det var litt langt inne i meg å skrive det - derfor jeg spør to ganger hvor langt hun erHelsepersonellet i meg synes at vi skal la være å råde folk til å droppe folsyren uten samråd med lege eller jordmor.... selv bare for ett par dager
Vil gjerne si her også det kan være lurt å prate med legen/jordmor før du evt. prøverJa det gjør jeg! Er det det som gjør meg kvalm?