Beste prevansjonsmiddel

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
mot flere unger: foreldrepengesøknaden til nav.

Ringte ang det og sykepenger og det var ikke spesielt mye hjelp å få, henviste bare til samme setning flere ganger, selv om jeg prøvde å få henne til å forstå at det er akkurat pga det jeg ringer. Fikk noen svar da men urk.... makkverk....

Jeg venter et halvt år på mine foreldrepenger sist. Jeg trengte også en bekreftelse fra de på at jeg kunne føde i DK og beholde foreldrepengene...de kunne de aldri gi meg, så jeg stod her uten lege og fødeplass (ordnet seg til slutt da).

mot flere unger: foreldrepengesøknaden til nav.

Ringte ang det og sykepenger og det var ikke spesielt mye hjelp å få, henviste bare til samme setning flere ganger, selv om jeg prøvde å få henne til å forstå at det er akkurat pga det jeg ringer. Fikk noen svar da men urk.... makkverk....

Et tips er "nav foreldrepenger" på facebook, der skal de kunne svare mye bedre på akkurat spm rundt dette contra d lokale navkontoret:)

Hvilken setning?
Det at foreldrepengene regnes ut fra siste ukene før. For jeg fikk opp helt andre alternativer og valg på nett enn det hun sa. Har nemlig varierende inntekt så de må ta hensyn til det.

Et tips er "nav foreldrepenger" på facebook, der skal de kunne svare mye bedre på akkurat spm rundt dette contra d lokale navkontoret:)
Når jeg klikker meg gjennom telefonmenyen til nav, så regner jeg jo med at de har litt peil på foreldrepenger når det er dit keg klikker meg..., men skal se på fb:-). Takk for tips

Når jeg klikker meg gjennom telefonmenyen til nav, så regner jeg jo med at de har litt peil på foreldrepenger når det er dit keg klikker meg..., men skal se på fb:-). Takk for tips

Skulle nesten tro dem hadde d ja:) Håper du får et skikkelig svar på fb da, at dem ikke er like håpløs som "telefon-personen":o

Jeg har utsatt dette litt, og hadde en haug med spørsmål.
Skrev ned alt og ringte nærmeste NAV kontor. Møtte på verdens hyggeligste dame som kunne svare meg på absolutt alt jeg ville vite:-)
Fikk i tillegg direktenummeret hennes som jeg kunne ringe når jeg satt med selve søknaden:-)

Det som beroliget meg var at en ikke trenger ta de store avgjørelsene nå. Jeg søker om min del av permisjonen, setter opp ca tider. Dette kan endres i ettertid.

Back
Topp