Beste ostekake kjeksen?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Gubben elsker ostekake og har mast om den i flere mnd..han pleier å lage selv fra ferdig pakke men den finner vi ikke i noen butikker lenger..Møllerens var det vel og Toro sin var dårlig!

Så hvilken kjeks er best? Har prøvd Bixit en gang mener jeg det var men den var ikke spesielt god..

Digestive er den klassiske "ostekakekjeksen" 

Digestive. (nasty navn på en kjeks?)

Eller som fruene sier: diggistiv-e.

Digestive er jo ostekakekjeksen.
Synes den blir best da. Ikke at jeg har prøvd så mye annet da:P

©Smartass skrev:
Digestive. (nasty navn på en kjeks?)

Og det verste av alt, den gjør ingenting for fordøyelsen.
Så i statene får de ikke lov til å kalle den det.
Da kan man vel saksøke firmaet for flere millioner dersom man har forstoppelse en dag eller noe sånt...

Kornmo  :)

søt og fin :)

Nå vet jeg hva jeg skal bruke, Gjende  leste at den med karamell eller hva det er også skulle bli veldig god men tror jeg holder meg til den vanlige på 17 mai..vil ha en skikkelig søt og god kjeks og Gjende er perfekt tror jeg 

Nå vet jeg hva jeg skal bruke, Gjende  leste at den med karamell eller hva det er også skulle bli veldig god men tror jeg holder meg til den vanlige på 17 mai..vil ha en skikkelig søt og god kjeks og Gjende er perfekt tror jeg 

Jeg synes Toro er best og Møllerens er møkk.. hehe
Så jeg ble litt "kvalm" av å lese du skulle bruke gjende istedenfor digestive..

haha, godt man er forskjellige!!

Bruker Digestive, bare brukt den

Jeg bruker Gjendekjeks :) Den er veldig god syns jeg :)

*Prinsessa skrev:
Jeg bruker Gjendekjeks :) Den er veldig god syns jeg :)

Har smakt den med Gjende en gang og den var kjempe god  digestive har jeg ikke smakt men bixit var ikke spesielt god 

DenicaD skrev:
Jeg synes Toro er best og Møllerens er møkk.. hehe
Så jeg ble litt "kvalm" av å lese du skulle bruke gjende istedenfor digestive..

haha, godt man er forskjellige!!

I de fleste ferdig kaker er Toro absolutt best men ikke på ostekake  men gubben klarer ikke lage selv så han har spist den mye men nå finner vi ikke Møllerens noe sted så da må jeg lage fra bunnen av og få den mest mulig lik så det blir Gjende..søtt og godt

Labambie skrev:
Digestive er den klassiske "ostekakekjeksen" 

Nei, bixit er minst like vanlig.
Syns overhodet ikke det er noe godt med digestive.

Jeg syns det er utrolig godt med bixit, men kan tenke meg at det er godt med gjende også :-)

50/50 digestive og bixit :-)

Back
Topp