Beste og verste reklame??

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Beste reklame: Netcom sin, "di dumme dumme ku"

Verste: hårfargereklamen med Vendela Kirsebom (ser jo dubbet ut,selv om det er norskt,og det irriterer)

Hvilke syns dere?

Den beste:
tine melk..no milk today..

Den (eller de) værste:
reklamer for såper, bind og andre sminke produkter. snakk om reklamer som lyver

beste: han som slår støvsugern gjennom tvn når han har på sånn 'strømbelte' som man liksom ikke kjenner at man har på[:D]

verste: hun som lager sånn tragisk tryne og sier nønønønøønøøø nønønønøøø i den biancoreklamen

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
Verste: hårfargereklamen med Vendela Kirsebom (ser jo dubbet ut,selv om det er norskt,og det irriterer)

Akkorat det har jeg også tenkt, jeg trodde lenge den var dubba før jeg innså at det var Vendela! [&:]

beste: lottomillionæren . "sjønne ikke, fortell min bror"

værste: "hvorfor behandle hele kroppen" hun dama med den paracet kremen

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

værste: "hvorfor behandele hele kroppen" hun dama med den paracet kremenr

åh ja guuud den er utrolig dum..

ORIGINAL: snuppe07ogspire09

Beste reklame: Hun som snakker om ku reklamen[:D] (er det Triana??) hu høres såå engasjert ut da. haha. den er vel for viazat tror jeg? "reklame er best på tv" er iallefall slagordet.

Dårligste reklame: Zon reklamene som gikk før... "Når du vet hvor du har vondt, hvorfor smøre hele kroppen?" Også en halvgammel dame som står og knoter mens hu prøver å smøre ryggen.

hahahaha, jeg ler av den dama og HVORFOR BEHANDLE HEEELE KROPPEN, med verdens mest monotone stemme[:D]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

værste: "hvorfor behandle hele kroppen" hun dama med den paracet kremen

Jai ikke skjønne,snakk med min fetter....haha.....

alle vitapro reklamene er elendige.
Butikken (ica) er morsomt og Kamillereklamene, de går jo ikke nå lenger da.. rævva [:-]

Back
Topp