Beste nettbutikk til babyutstyr

Førstespire123

Forelsket i forumet
MayDay2021
Som førstegangs gravid er det MYE utstyr som må kjøpes inn de neste månedene. Tips meg om nettbutikkene du liker! Er ikke interessert i merker, så gjerne nettbutikker som har kvalitetsutstyr/møbler uten at de koster like mye som en bil:hilarious:
 
Finn.no ;)

Utrolig mye nesten nytt man kan få der og på Facebook.

Ellers liker jeg colorwool.no til ull, de har gratis frakt. Babybanden har ofte gode tilbud.
 
Både mimmis.no og barnas hus har jevnlige tilbud, gjelder også de store kjedene som har nettsider, babyshop og jollyroom. En god vogn ny er uansett dyrt og bilstol er kke en post du skal spare mest mulig på (men det er kampanjer innimellom såklart) men sjekk ut hvordan bilstoler kommer ut i tester fremfor den billigste om du skjønner ;)
Når det gjelder øvrige møbler er der billigere å kjøpe slik som seng, madrass, stellebord på ikea eller finn.no. Dette er også varer som ofte er gode bruktkjøp (madrassen skal kjøpes ny). Og mye annet kan også kjøpes brukt, avhengig av hva du ønsker :)
 
Handler mest på jollyroom og mimmis. Jollyroom er som oftest billigst, men mimmis har litt andre merker. Ikea er også gode på seng, stellebord, spise/drikke tilbehør. Ellers er det masse fint brukt på Finn, ofte ser det ubrukt ut.
 
Brukte mye Finn og fb til bla seng (ikke madrass), stellebord, lekegrind og diverse som vinter og våeposer. Ellers så bare følger jeg med på alle butikkene når de har tilbud men merk at jollyroom feks justerer prisene sine voldsomt til tider... så stoler ikke helt på de. På klær så følger jeg mye med på den lokale uavhengige barnebutikken som fører de samme merkene som alle andre, prøver å støtte de når jeg kan. Alle har vel egentlig de samme tilbudene er mitt inntrykk.
 
Bilstol kjøpte jeg når barnas hus hadde 25% salg, det har de noen ganger i året, så vil tipse om å ha is i magen å følge med der. Ellers kjøper jeg mye på finn og face og jollyroom og ikea.
 
Back
Topp