Beste manneparfymen?

SillyDilly

Forumet er livet
Sambo skal ha parfyme fra tax free, men husker ingen for øyeblikket! Noen som har tips?

De lukter jo forskjellig på forskjellige folk, så vanskelig å si [8D]

Jeg synes Tommy Hillfiger er veldig god [:)]

Så kommer dere med masse fine tips! What 2 do? Hehe... Kanksje jeg må ta meg en tur i butikken å lukte? Haha...

Trekke lodd?

ORIGINAL: SillyDilly

Så kommer dere med masse fine tips! What 2 do? Hehe... Kanksje jeg må ta meg en tur i butikken å lukte? Haha...

Trekke lodd?

Be mannen din sjekke ut den jeg posta. Liker han ikke den er jeg redd han ikke er mann.

ORIGINAL: Kjetter

Klarer ikke å lese teksten jeg, hva heter parfymen`??

denne syns jeg er god Armani Emporio

Disse bruker gubben[;)]

Samba Zipped

og denne:Diesel

den diesel parfymen der ja[;)] den har sambo også, og er veeldig god[:)]

Jean paul og tommy...mmmmm

ORIGINAL: ~StRaToS~

ORIGINAL: Kjetter

Klarer ikke å lese teksten jeg, hva heter parfymen`??

L'occitane
BAVX

ORIGINAL: nussnøff

denne syns jeg er god Armani Emporio

Jeg har nesten litt lyst til å starte en underskriftskampanje for å få bort Jean Paul, for den herreparfymen er så tung og kvalm! Sambo brukte den før, og jeg måtte kaste den til slutt. Samme med toalettmappa hans, for lukta hang igjen etter utallige vask. Svigermor reagerer med alleri på den også, det har jeg hørt at mange gjør. Så den anbefaler jeg ingen lengre. den er jo uansett litt fjortiss for meg, "alle" guttene i klassen brukte den på ungdomsskolen.

Men sambo har en som heter van gils, den er frisk og fin. Og ellers er jeg svak for en gammel burberry-duft som var sykt god.

Uansett er jo det viktigste at han tester parfymene. De lukter jo ikke riktig før kanskje en halvtime etter påføring, og de blir forskjellig på forskjellige folk.

Denne er deeeeeilig. Kjøpte den til kjæresten min i valentingave [;)] og den lukter smooooth på han.Vanligvis bruker han Jean Paul Gaultier, folk må bare si hva de vil, men når kjæresten tar den på så føler jeg med nyforelsket igjen [:)]

Smaken er som baken, og takk gud for det.

Back
Topp