Beste måten å lime sammen pepperkakehus?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Kva er den beste måten å lime sammen pepperkakehuset på?

og kva pleier dikka å pynte med? [:)]

skal ha besøk av tanteungen min i morgo, så ho og Ole Sebastian skal få pynte pepperkakehus! [:)]

med smørbukk[:D] smelter det i pannen og limer huset sammen med det[:D] pynter med seigmenn,non stop

Knekk syns jeg. Et klin uten like og varmt som fy, men holder hvertfall delene på plass! Pynter med alt som holder seg, feks nonstop

Melis blandet med eggehvite i steden for vann.
Det har vi brukt hjemme i alle år, kan aldri huske at det har falt fra hverandre.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

http://utenknekk.no/ [:D][:D]

litt seint å tenke på det no..[8D]

men kanskje neste år! [:)]

Tar en eggehvite og litt sitrondråper/eddik og blander i melis til det er meget tykt.
Her gang jeg har brukt knekk, så har jeg garantert brannsår her og der etterpå [8|]

1 eggehvite holder ca til 1 hus litt etter størrelse, men fort å lage mer hvis en trenger mer.

ORIGINAL: Babbs

Tar en eggehvite og litt sitrondråper/eddik og blander i melis til det er meget tykt.
Her gang jeg har brukt knekk, så har jeg garantert brannsår her og der etterpå [8|]

1 eggehvite holder ca til 1 hus litt etter størrelse, men fort å lage mer hvis en trenger mer.

Jippi, og tusen takk.
Jeg har gruet meg veldig til å bygge peppekakehus til helgen på grunn av knekken.
Nå tror jeg jammen jeg prøver dette isteden [:D][:D][:D][:D]

jeg smelter sukker.
Pynter med litt av hvert, seigmenn, nonstop, melkepletter, smågodis. egentlig alt mulig

Back
Topp