Beste kjøpet!

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Hva er det beste kjøpet du har gjort så langt til babyen?

Eller har du ett kjøp du har gjort tidligere til søskne som du ikke hadde klart deg uten?

Dette blir vår første og vil si det beste jeg har kjøpt så langt er bbhugme. Skal bruke den som ammepute, men har brukt den hver dag i noen måneder på grunn av bekkenløsning.

BB hug me her også. Hehe, vurderer å kjøpe en ekstra til lille kommer selv om den er dyr, siden jeg har svettet [emoji85] og brukt min hver eneste natt siden jeg fikk tak i den (stor hjelp for bekkenet). [emoji173]️ Red: Ups, så at jeg har skrevet i Oktober 2017. [emoji85]

BB hug me her også. Hehe, vurderer å kjøpe en ekstra til lille kommer selv om den er dyr, siden jeg har svettet [emoji85] og brukt min hver eneste natt siden jeg fikk tak i den (stor hjelp for bekkenet). [emoji173]️
Haha, har ikke jeg tenkt på før nå :p

Har vært veldig stor hjelp her også. Har du kjøpt ekstra trekk?
Har bare vasket mitt på dagen og tatt det på igjen på kvelden.

Så langt er det nok bbhugme, men det er fordi den er den eneste jeg har begynt å bruke :P Ellers gleder jeg meg til å teste ut leandervuggen som vi ikke hadde til nr 1. Det smarte vi hadde til nr 1 var vippestol, som vi ikke hadde kjøpt med en gang fordi vi hadde stokke tripp trapp med newborn. Sistnevnte var også gull ift å ha baby med ved spisebordet, men å putte han litt ivippestolen når han var urolig og vugge mens vi fikk slappe av litt på kvelden og ikke bare gå rundt og trøste var bra. Vet dog ikke om noe av det hjalp så veldig mye, han holdt ikke kjeft lenge av gangen. Ellers så var det vel vogna vi brukte sykt mye! Gikk masse turer og ungen sov så godt i vogna, men ikke hjemme, så da gikk jeg da. og gikk, og gikk. Så vogn var gull for oss!

Så langt er det nok bbhugme, men det er fordi den er den eneste jeg har begynt å bruke :p Ellers gleder jeg meg til å teste ut leandervuggen som vi ikke hadde til nr 1. Det smarte vi hadde til nr 1 var vippestol, som vi ikke hadde kjøpt med en gang fordi vi hadde stokke tripp trapp med newborn. Sistnevnte var også gull ift å ha baby med ved spisebordet, men å putte han litt ivippestolen når han var urolig og vugge mens vi fikk slappe av litt på kvelden og ikke bare gå rundt og trøste var bra. Vet dog ikke om noe av det hjalp så veldig mye, han holdt ikke kjeft lenge av gangen. Ellers så var det vel vogna vi brukte sykt mye! Gikk masse turer og ungen sov så godt i vogna, men ikke hjemme, så da gikk jeg da. og gikk, og gikk. Så vogn var gull for oss!
Hva vippestol kjøpte dere?
Jeg har sett litt på en sånn 3-i-1 vippestol som kan legges helt ned til en seng og fungere som stol http://www.jollyroom.no/babyutstyr/vippestoler-husker/babyhusker/beemoo-3-i-1-vippestol-gra

Hva vippestol kjøpte dere?
Jeg har sett litt på en sånn 3-i-1 vippestol som kan legges helt ned til en seng og fungere som stol http://www.jollyroom.no/babyutstyr/vippestoler-husker/babyhusker/beemoo-3-i-1-vippestol-gra
Vi lånte en babybjørn av mine foreldre, som hadde kjøpt til barnebarnet for å ha hos seg, hehe. Spørs om vi ikke må kjøpe en selv denne gangen ;) Den blir veldig "liggende" i den laveste posisjonen. Har ingen erfaring med den du linker til.

Vi lånte en babybjørn av mine foreldre, som hadde kjøpt til barnebarnet for å ha hos seg, hehe. Spørs om vi ikke må kjøpe en selv denne gangen ;) Den blir veldig "liggende" i den laveste posisjonen. Har ingen erfaring med den du linker til.
Har hørt mye bra om babybjørn vippestol. Får se hva vi går for tilslutt, syntest det er så vanskelig å velge ut ting til lille.

Babybjørn vippestol som jeg kjøpte til førstemann.
Hun roet seg med bevegelse, godt å kunne sitte litt i ro og lage litt vippefart med foten:P

Har ikke kjøpt så mye siden vi har mye utstyr allerede. Har bare kjøpt klær. Det beste kjøpet jeg gjorde til sønnen min var Babybjørn vippestol. Den skal lillesøster få arve. Ergobaby adapt bæresele og Bugaboo vognen er også gode kjøp.

Babybjørn vippestol som jeg kjøpte til førstemann, helt genial og mye brukt :)
Har sett litt på den nå. Er dobbelt så dyr som den vi hadde tenkt å kjøpe egentlig, men virker jo som om det er en vippestol de fleste liker. Er så mye å velge mellom :sour:

Har sett litt på den nå. Er dobbelt så dyr som den vi hadde tenkt å kjøpe egentlig, men virker jo som om det er en vippestol de fleste liker. Er så mye å velge mellom :sour:
Ja, den er nok veldig dyr men følte den var verdt hver eneste krone. Enkel å ta av stoffet og vaske, kan slå sammen helt flat dersom en skal ut å reise samt at gutten min elsket å sitte i den og vippe selv etterhvert :)

Ja, den er nok veldig dyr men følte den var verdt hver eneste krone. Enkel å ta av stoffet og vaske, kan slå sammen helt flat dersom en skal ut å reise samt at gutten min elsket å sitte i den og vippe selv etterhvert :)
Ja, leste det :) Høres jo veldig bra ut, og det blir nok en liten bebis til om ett par år som kan få glede av stolen også.

Er helgetilbud på baby bjørn vippestol i svart/grå hos barnas hus til 899 nå :)

Hadde cosyfix ammepute sist, fikk prøve på sykehuset og da ble det mye lettere å få lagt til barnet for amming. Ellers hadde vi vippestol fra stokke, som passer til stokke steps systemet når barnet skal sitte ved bordet. Ergobaby 360 med nyfødtinnlegg var også helt supert, da lille ikke alltid ville ligge i vogna de første månedene.

Har du sjekket finn? Her i området ligger fint brukte til rundt 400kr. Mtp at det går an å vaske trekket, så tenker jeg at det går helt fint å kjøpe brukt.

Back
Topp