Beste kjøpet jeg har gjort!! ;-)

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
B

Baaabyyy2018

Guest
Jeg kom over det beste tilbudet jeg kunne fått.

Fikk en særdeles pent brukt bugaboo cameleon, med litt av hvert gjeldende utstyr, samt bilstolen som man ligger i de første 6 mnd.

ImageUploadedByBV Forum1474179890.627228.jpg
ImageUploadedByBV Forum1474179906.629808.jpg

Så flotte vogner!

Det baby safe sleeper, er festa til isofix eller i sele? Jeg ser ikke helt hvordan det festes på bildene :) Fint var det da.
Jeg har riktignok litt problemer med å se hvordan det er helt trygt i en evnt kollisjon.. Men igjen, jeg har ikke sett det i levende live, så det er godt mulig at mine øyne ikke ser det sånn som det egentlig er :D

Så flotte vogner!

Det baby safe sleeper, er festa til isofix eller i sele? Jeg ser ikke helt hvordan det festes på bildene :) Fint var det da.
Jeg har riktignok litt problemer med å se hvordan det er helt trygt i en evnt kollisjon.. Men igjen, jeg har ikke sett det i levende live, så det er godt mulig at mine øyne ikke ser det sånn som det egentlig er :D

Denne bilstolen bruker 2 seter i bilen og festes til beltene med spesielle fester. Det regnes som det beste setet for premature på korte og lange bilturer. Barnet ligger hele veien, istedenfor å sitte som i en ellers vanlig bilstol! Jeg har født prematurt, og derfor fikk jeg dette tilbudet til 1000,-! Om jeg bruker setet i bilen eller ikke, det får vi se på. Blir nok på de lengste turene og evt som reiseseng om vi sover borte. Om vi ikke bruker baggen..

Jeg ser at setet var godkjent etter de europeiske standardene når det var i salg i Norge, så da må det jo vel være greit :)

Personlig ville jeg ikke brukt det, fordi jeg ser ikke hvordan det skal unngå å gi barnet store skader når det ligger sidelengs i en kollisjon. Jeg skjønner at premature helst skal ligge flatt. Tror at jeg legger "debatten" død der, vi er forskjellige, men forskjellige behov og meninger :)

Forresten, at du fikk alt det for 1000,- er jo helt fantastisk!! :D

Kupp!

Serr??? Åhhh, jeg kjente ligg på misunnelsen nå :D

Hehe, ja, men vurderer å selge det igjen!

Jeg har alltid hatt emmaljunga mondial, den med creme skinn, og nå fikk jeg lyst på den tilbake. Hahaha! Ja, jeg er vel rar ;-)

Back
Topp