Beste kjøp eller ønske?

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Hva er det beste du har kjøpt så langt eller til tidligere baby?

Eller har du en ting du ønsker deg til den lille?

Tja...tjaa... Har ikke hatt noe baby før, så vet ikke hva som har vært et godt kjøp enda :)

Frem til nå må det bli BB Hugme puta [emoji7] gjorde et kjempe kupp på den! Kjøpte brukt til 400 kr, og den var helt ubrukt [emoji85]
Det var ikke dårlig!

Jeg kjøpte min ny, men var verdt hver krone.
Har vel hatt den siden uke 10 tror jeg.

Det var ikke dårlig!

Jeg kjøpte min ny, men var verdt hver krone.
Har vel hatt den siden uke 10 tror jeg.

Ja, var vell et godt stykke med flaks jeg kom over den!
Hadde nokk kjøpt en uansett hva den hadde kostet[emoji1303] den har reddet meg så mangen ganger[emoji847]

Det var jo ett supert kjøp!

Håper du får brukt den mye :)

Håper jeg også. Men med to store gutter tipper jeg det blir god bruk for den. Ikke minst når jeg skal gå tur med hunden, han er fortsatt litt ramp og trekker i båndet + at han er veldig glad i å hilse på andre hunder. Ser ikke helt for meg at det går så bra med vogn :hilarious:

Bilstol med base og understell er nok det mest nyttige vi hae kjøpt, for kun 1350 :) samt babynestet til 70 kroner. :)

Kjøpte nettopp en brukt voksi urban pose med forlenger til 800kr på finn.no. Ny koster den jo rundt 2300, Husker fra sist at jeg ønsket meg høystol. Enkelte ting er greit å ønske seg, da det blir mye penger :) Men, spørs om man klarer å vente lenge da :)

Nå tenker jeg på eksisterende barn, men de beste kjøpene må muligens ha vært det elastiske bæresjalet og dampsterilisatoren (pga brystreduksjon vet jeg at det kommer til å gå mye i flasker). Sjalet er vasket og klart til veslefrøkna og ny (brukt) sterilisator er i hus (siden jeg kastet den andre etter tre runder med bruk), så den blir vel et av de bedre kjøpene sålangt.

Ellers kjøpte jeg en 6pk tommee tippee flasker på ebay, for rundt 250 med frakt. Her koster det nesten 200 for to, so that's a steal, almost! Og de flaskene har jeg veldig god erfaring med fra forrige mann, så vet at de er gode :)

Babybjørn vippestol! Ble anbefalt av andre mødre, og har vært veldig fornøyd til to barn så langt.

Med første må jeg si bæreselen og dampsterilisatoren.

Spent på om jeg produserer nok melk denne gangen fra start, eller om det får i delamming denne gangen også

Jeg har ikke brukt det før, men tidligere erfaringer og ny lærdom om temaet gjør at jeg ser på bæresjal/-sele som et must denne gangen! :) Både for egen avlastning, og for å ha armer fri til å være mamma for de to storesøskenen :)

Bedsidecrib! Med hjul! Var helt fantastisk til forrigemann! :) samt babynest, babybjørn vippestol (etterhvert) og bilstolpose var noe av det vi brukte mest.
Hadde flaskebarn sist, og da kunne jeg ikke klart meg uten små termoser som passer i veska (til varmt kokt vann) og doseringsbokser til mme pulver! :)

bæretøy!! Gull verdt å kunne amme i bæretøy [emoji173]️ Pluss at babyer som blir mye bært gråter mindre [emoji173]️

Back
Topp