Beste julegaven

Hehe ja den er så søt :D men hadde nok bare ligget å støvet ned her etter en kort stund ;)

Etter min mening så var det beste alle klæra dem fikk :D:P og Bibabath'en jeg fikk :)

Men Emira har lekt masse med en ballerina barbie og nytt koppestell + leke-is..og skal helst ha på tornerose-kjolen hun fikk av nissen:P
1388731390799.jpg

Liana har lekt mye med duplo som hun fikk, sånn ballgreie som spiller musikk og gynger en del på denne på bilde :)
1388731507677.jpg
1388731296031.jpg

Mina fikk en babyborn dokke med ballerina klær,bleier,skål,flaske og skje. Og et prinsesse slott med figurer.

Wael var meget fornøyd med sykkelen med støttehjul og elefant-tute :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Åh, jeg er glad vi ikke fikk et slikt dyr :o
Jeg er virkelig lite glad i slike ting, og av erfaring blir ungene fort lei! :p
Det beste barna fikk som de trengte var ullklær!
Det beste de fikk til å leke med var storebror som fikk to store pakker med Playmo som han har lekt mye med, og Lillebror ble veldig glad for kjøkkenlekene han fikk! =)

På vegne av Jenny ble jeg veldig glad for at hun fikk akebrettet og gode ull/fleeceklær.

Når snøen kommer vil hun nok sette mer pris på akebrettet selv, men foreløpig leker hun på rundgang med alle lekene hun fikk til jul: tegnebrett og sangbok fra Fisher Price, et "rock'n roll-piano" med lys/lyd, en DIGER Minni Mus-bamse, ei dukke med Minniklær og flere bøker.:) Syns alle lekene var gode jeg. (Bortsett fra en spilledåse som ikke har noe fin lyd i seg..) ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg likte best ullfrottedressen, bambusbody (siden hun ikke tåler ull, og resten av klærne, for nå var det på tide med nye klær :)

Simone derimot la sin elsk på en traktor som kan kjøre selv med lyd og dyr på, og en bil med småbiler på med lyd. Jada...ingen prinsesse her nei! ;-) hun fikk mange bøker også, og de liker hun. De fleste gamle hadde på mistenkeligvis falt sønder og sammen.

Hun var veldig rar julaften og ville helst bare bære gavene ut i bosskapet til Farmora. Tror hun har forstått at papir osv skal kastes (vi har skuff med kildesortering). Og hun var musestille mens vi pakka opp gaver. Den eneste hun var entusiastisk over å pakke opp, var traktoren som hun fikk på morgenen.

Favorittlekene for tiden:

ImageUploadedByBV Forum1388742938.949574.jpg

Uten tvil nattposen i dun:-)

Det Hermine har lekt mest med var Brio lekekomfyren med alle koppesakene til, og Duplo Plaines som hun fikk av farmora. Hun har kokt mat og servert kaffe hele romjula, så det blir sikkert stas å komme hjem igjen og oppdage den nye lekekomfyren på nytt tenker jeg ;)

Ellers så ble jeg veldig glad for at hun fikk ullklær, boblejakke og en nydelig ullkjole :)

Fie fekk masse kleia :)

den ho syns e bæst va nokk traktorn ho fekk i frå mamma og stefar. :)
den lek ho mysje med :)

bæste julegaven eg fekk va nokk strykjern og strykebrett (høres kansje kjedele ut! med guuud ke jæft å ha)
Man veit at man begynn å bi "gammel" når man bi gla før et strykjærn ;)

Fekk og strekkesaker, så no hold eg på å ska lær meg å strekk ;)

Back
Topp