Beste Jule sanger?

luxusmamma

Betatt av forumet
Hva syns dere er de beste jule sangene som får dere i skikkelig julestemning?? emoticon
Her går det i alt egentlig, men er litt glad i "rockin around the christmas tre".
Ungene danser heller til musevisa emoticon
Og mannen er veldig glad i de Irske "the pogues med sangen Fairytale of New York".

** Sladrer med moto2 **
** Sladrer med Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: f9k1

Ticker id: XOL6

En stjerne skinner i natt, vi tenner våre lykter

Jeg liker veldig godt Hanne Krogh sin plate "God Jul: Hannes beste Julesanger". 
Syns hun har samlet veldig mange fine julesanger :)

Sitter med tårer i øynene og er enig med alle sammen! I år tror jeg julesanger generelt holder for å få meg i julestemning :)

Av en eller anna grunn får eg alltid så innmari julestemning av "du grønne glitrende tre goddag"
tror det er fordi de spiller den så skjelden. bare på julegranåpning og juletrefester liksom.

åh, det er så mange. men det er så koselig at vi har noen sanger vi bare hører rundt jul, og så får de "være i fred" resten av året. da blir det ekstra koselig å høre de igjen.

Vårres jul - hans rotmo har stor betydning hos meg, men jeg liker også andre sanger som Musevisa, en stjerne skinner i natt, romjulsdrøm, driving home for christmas.. kunne nevnt i fleng! :D

Mariah Carey - All i want for christmas is you.

Da begynner jeg å komme i god laget.. feier rundt med vaskemoppen og bruker den som mikrofon, mens jeg synger for full hals. Da går julevasken unna :) Ellers så er det disse gode gamle norske :) Og seff Wham! - last cristmas :)

Mariah Carey - All i want for christmas is you.

Da begynner jeg å komme i god laget.. feier rundt med vaskemoppen og bruker den som mikrofon, mens jeg synger for full hals. Da går julevasken unna :) Ellers så er det disse gode gamle norske :) Og seff Wham! - last cristmas :)

Back
Topp